Ga naar inhoud


Bijna 100 doden in Noorwegen.


grunnsat

Aanbevolen berichten

We hebben natuurlijk allemaal meegekregen wat er in Noorwegen gebeurd. Eén of andere volstrekt geschifte idioot heeft daar een grote bomaanslag gepleegd met "slechts" 7 doden en vele gewonden als resultaat. Daarna heeft hij op een eilandje in de buurt tientallen teenagers en een aantal volwassenen overhoop geschoten danwel zo angstig gemaakt dat ze het water in sprongen en verdronken. Daarbij zijn tot nu toe 82 doden geteld, maar er zijn nog steeds een aantal vermisten.

 

Wat maakt dit nu voor ons zo interessant? De man bewonderde één specifieke Nederlandse politicus als de enig echte conservatieve politicus. Ik weet dat politiek niet toegestaan is op dit forum, maar ik denk dat zo'n 100 doden toch wel mijn verzoek rechtvaardigen om eens heel, heel goed na te denken of je hier conclusies uit moet trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt helemaal gelijk. Ondertussen gaan er waarschijnlijk 100 per 10 minuten dood

in de Hoorn van Afrika, maar dan schijnt dat weer niet een echt nieuws item te zijn.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die politicus is niet mijn favoriet want zijn gedachtegoed is beslist niet de mijne.

Maar je kunt hem in dit geval niets verwijten want hij heeft er meteen duidelijk afstand van genomen.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil zeker niet beweren dat deze politicus dit gewild heeft. Maar als zijn uitspraken en gedachtengoed blijkbaar een inspiratiebron vormen voor deze dader, dan kan hem dat wel verweten worden. Als politicus dien je te weten dat je met opzet gepeperde en provocerende uitspraken nooit vrijblijvend zijn. Je er daarna met zo'n simpele verklaring van af maken is wel heel slap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat de politiek gewoon los, dit soort gekken nemen het leven

van 100 mensen en richten een drama aan bij honderden gezinnen.

 

Deze gekken; extreem links, recht of midden (maak mij niet uit)

horen gewoon niet te bestaan.

 

Wat een drama.

 

HG CC

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Con
Laat de politiek gewoon los,


Hoe kun je de politiek er buiten laten? Dit was een heel duidelijk politiek gemotiveerde actie. Gewone gematigde politieke of religieuze leiders vormen nooit een inspiratiebron voor dit soort idioten. Het zijn altijd de populistische politieke en religieuze volksmenners waarop deze gekken zich beroepen.

Wie wind zaait zal storm oogsten!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit toch een heel politieke discussie!

Dit hoort hier niet thuis.

 

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is altijd wel een reden te verzinnen, politiek religie of wat dan ook.

Was er geen Wilders geweest dan had deze gek(ken) het van wel van God of zo gehoord.

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Wat maakt dit nu voor ons zo interessant? De man bewonderde één specifieke Nederlandse politicus als de enig echte conservatieve politicus. Ik weet dat politiek niet toegestaan is op dit forum, maar ik denk dat zo'n 100 doden toch wel mijn verzoek rechtvaardigen om eens heel, heel goed na te denken of je hier conclusies uit moet trekken.


Ik concludeer dat je redelijk leeghoofdig relaties legt.

Ook PVV-leider Geert Wilders is geschokt door de aanslagen in Noorwegen. "Vreselijke aanslag in Oslo, zoveel onschuldige slachtoffers van gewelddadige, zieke geest. PVV rouwt mee met nabestaanden en Noorse volk", stelde hij vandaag via Twitter. Bron. spitsnieuws

Link naar reactie
Delen op andere sites

en bij de familie dramas, zitten vast ook wel streng christenlijke gezinnen tussen dus trek daar ook jouw conclusies mee.

 

er lopen genoeg gekken rond die weer iets of iemand anders aanhangers zijn, dus dit zijn geen goede conclusies.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...