sjony Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 ik denk slim te zijn door mijn firmware uptedaten maar nu heb ik geen keuze meer voor nederlans meer in mijn menu zitten. wie heeft de de openbox firmware maar je dus ook inde menu voor nederlanze taal kunt kiesen?
Smurf Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 had je voorheen dan wel nederlands? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
sjony Geplaatst: 24 juli 2011 Auteur Geplaatst: 24 juli 2011 Multilingual support on screen menu (OSD): English, French, Deutsch, Italian, Spanish, Swedish, Danish, Greece, Portuguese, Finland, Holland, Turkish, Czech, selectable; I'm dutch and I find the latest firmware with Holland menu language, who can help me there to this firmware: Code: http://www.world-satellite.net/38483-openbox-receivers-info.html will you please make a backup 1. Backup your current firmware press menu---tool---dump by usb Save your dump file ( on a usb ) The latest version Openbox S9 PVR Software -(2011-7-13)- New! does not support the Dutch language, E-mail Seport Openbox s9/s10 market@yojiatech.com
Pietjebel10 Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Ik heb nog eens gekeken naar verschillende archief versies van de soft maar nog nooit nederlandse taal gevonden. Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
sjony Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Geplaatst: 25 juli 2011 Kijk dan hier maar eens hij word in nederland gewoon verkocht met nederlandse taal Het voor deel is dat je nederlenze ondertintelingen hebt bij bv premiere of zelfs hindoestaanse senders want hindoestaanse versta ik niet. Als iedereen nu een verzoek in dient bij de makers van de openbox s9/s10 komt er ook een nederlanze menu in de S10/s9,bij de volgende firmware update hoop ik Mail naar openbox seport: market@yojiatech.com The latest version Openbox S9 PVR Software -(2011-7-13)- New! does not support the Dutch language, (Holland) je koopt een openbox met nederlanze menu en naar een update ben je alles kwijt.
Smurf Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Waarom heb je dan ook niet eerst een backup gemaakt van de software die er in zat? Mijne had bij levering geen Nederlands menu. Bovendien krijg je bij premiere geen Nederlandse ondertitels toch? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
sjony Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Geplaatst: 25 juli 2011 ja hoor ik had bij premiere nederlanze ondertitelin kon je instelen in de menue
Smurf Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 vraag bij de leverancier van jouw ontvanger een backup van de software? wellicht hebben ze er nog een waar nederlandse firmware in zit en willen ze je helpen. Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
sjony Geplaatst: 26 juli 2011 Auteur Geplaatst: 26 juli 2011 Ik heb al een bedrijf benadert en verschillende menzen die hem te koop hadden gezet, het kan ook zijn dat de menu in het engels was maar dat je kon kiezen voor nederlands ondertiteling, zo dat bv ondertiteling had onder bv première. is het niet mogelijk om een aan passing te maken in de receiver zelf dus toevoegen via ftp programma zo dat Zo als bij een dreambox ook mogelijk is via ftp of via usb een txt bestand word toegevoegd waar door hij wel nl ondertiteling ondersteunt. Als ik de in lognaam en de wachtwoord wist van de openbox moet ik hem kunnen benaderen met de programma (DCC)dreambox controle center, en dan de Engelse ondertiteling opzoeken en dan netzone bestand plaatsen maar dan met nederlandse taal zo dat de receiver nederlandse ondertiteling ondersteunt. misschien kan iemand dit mogelijk maken, wie wil er nou geen nl ondertiteling onder bv premiere of andere buitenland se zenders.
Smurf Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Het lijkt mij dat de buitenlandse zender dan nederlandse ondertitels meesturen moet anders kan de box ze niet laten zien. Als jij een FTA zender weet die dat ook doet kan ik eens voor je kijken of het bij mij werkt. (premiere heb ik niet dus kan ik niet controleren) Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen