Ga naar inhoud

Aston SECA module

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,<P>Misschien wel een hele stomme vraag.<BR>Ik vraag mij af wat de toegevoegde waarde is van een Aston SECA module wanneer een Humax 5400 wordt gebruikt. Het is toch mogelijk om met 'all CAM firmware' de embedded Irdeto CAM o.a. als SECA CAM te laten functioneren.<P>Kortom, moet ik nu een Aston SECA module bij een Humax 5400 kopen of niet??<P>Alvast bedankt voor de reply(s)<P>Groet,<BR>Nico

Geplaatst:

Geen gedoe met patches, makkelijker files te krijgen, snellere schakeltijden.

Geplaatst:

En een orginele Seca kaart, bv van Canal+ doet het niet in een gepatchte 5k4 embedded CAM.<BR>Die doet het natuurlijk wel in een Seca/Aston CAM.<BR> wink.gif" border="0

Geplaatst:

Eindelijk wordt er toch een heel heel heel klein beetje kritiek geleverd op de humax.<BR>Niet dat het zo'n slechte ontvanger is, maar deze is zeker niet aan te raden aan één ieder die past begint met de hobby. <P> cool.gif" border="0

Geplaatst:

Hoezo Big John, je hoeft hem toch niet perse (gelijk te patchen? En als je een andere dan de 5400 het is dat sowieso niet mogelijk.

Geplaatst:

Ok dat is net wat ik bedoel.Er zijn veel beginnende sat liefhebbers die net de humax gaan aanschaffen omdat zij gehoord hebben dat zij via deze patch,met één enkele kaart dan kunnen gaan kijken naar de verschillende gekodeerde zenders.Als je pas begint is dit toch zo niet in één twee drie geklaard.Als je de humax gaat gebruiken met de verschillende afzonderlijke CI modules wat zoals je al eerder had aangegeven in een vorig antwoord ,dan is deze al wat gebruikvriendelijker voor een beginner,maar daar wordt niet zo dikwijls naar verwezen. cool.gif" border="0

Geplaatst:

Ik zou ook een Humax aanraden,het is zoals een Porche die in het beginne 100 km per uur rijd als ze het beter kennen vai een patch volle bak,ale misschien niet te vergelijken met een ontvanger maar ale,dan zullen die pas beginnen het beter snappen al die geleerde termen in het sateliet gebeuren,Doei

Geplaatst:

@Bigfoot: Dat van die orginele Seca kaart moest ik toch even vermelden want iedereen heeft er toch één....? (hihi laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Wel een beetje gelijk Big John. Maar toch: 't kost even wat meer tijd en moeite, wat slapeloze nachten, enig gevloek en zo, maar als ie 't dan doet .......<P>Groeten van een recente starter laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,allemaal<BR>Je hebt mij overtuigd,ik zal mijn mening moeten erzien.Veel suc6 met de hummie.

Geplaatst:

@BIG JOHN<P>Het is waar wat je zegt, maar je kan toch moeilijk een andere decoder gaan aanraden aan de beginnelingen om hen daarna te adviseren een humie 5400 te kopen omdat je daarmee veel meer kan "prutsen" ? smile.gif" border="0<BR>+ nog alle gevolgen van dien met de PPV's en dergelijke met sommige andere decoders.<P>Groetjes <P>Pinneke

Geplaatst:

Als je de cam hebt vind ik ook een voordeel voor de beginner dat als de seca wegvalt (nieuwe update) Je toch nog de irdeto's ,mits auto update nog kunt kijken . want niet iedereen heeft een progammer en kan meteen de nieuwe files schrijven!!! wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.