Ga naar inhoud


[TF5000CI] Welke CI module nodig voor Canal Digitaal


Angeline

Aanbevolen berichten

Ik heb een topfield 5000CI. Deze kan helaas niet overweg met de CI module die Canal Digitaal levert, dus ik kan hem niet als 2e ontvanger in de slaapkamer gebruiken.

 

Ik weet dat een aston module werkt met topfield, maar als je naar 2e hands gaat kijken, zijn er allerlei types (1.02, 1.05, 1.07) met verschillende updates (bijvoorbeeld 2.18, 2.23, 2.25)

 

Ik wilde graag weten met welke module mijn topfield 5000CI wel gaat werken. Want ik wilde graag een 2e Canal Digitaal kaartje kopen (de grijze) voor een 2e televisie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Angeline
Ik heb een topfield 5000CI. Deze kan helaas niet overweg met de CI module die Canal Digitaal levert, dus ik kan hem niet als 2e ontvanger in de slaapkamer gebruiken.

Ik weet dat een aston module werkt met topfield, maar als je naar 2e hands gaat kijken, zijn er allerlei types (1.02, 1.05, 1.07) met verschillende updates (bijvoorbeeld 2.18, 2.23, 2.25)

Ik wilde graag weten met welke module mijn topfield 5000CI wel gaat werken. Want ik wilde graag een 2e Canal Digitaal kaartje kopen (de grijze) voor een 2e televisie.


een XCAM werkt bij mijn topfield 4000pvr uitstekend beter dan MATRIX REVULUTION.

Wiljo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij kennissen in het buitenland een 10 tal Topfield TF5000ci draaien deze hebben allemaal een Matrix Reborn module en werkt perfect(let op wel origineel laten dus geen andere software opzetten)

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...