Angeline Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Ik heb een motec motor die met usals wordt bestuurd. Maar er zit maar 1 uitgang/ingang op waarmee je de motor kan besturen. Ik heb 1 quad LNB, waar 1 twin en 1 single ontvanger aan zitten. is het mogelijk iets ergens tussen te plaatsen dat bijvoorbeeld ook de single tuner (op de slaapkamer) de schotel kan draaien als ik daar wil kijken? Dus dat zowel de twintuner als de single tuner de schotel kunnen draaien.
ziggy Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 je zou een handswitch er tussen kunnen zetten dan is of de ontvanger in de slaapkamer of die in de woonkamer verbonden nooit alle twee want dan weet je moter ook niet meer wat hij moet doen en je stuur twee keer spanning naar je lnb als ze biede zouden willen draaien wat ook niet ten goede komt aan je ontvangers denk ik. van spaun oa is er ook een electrice bediende a of b switch weet ik. vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.
Moderator ceesv Geplaatst: 24 juli 2011 Moderator Geplaatst: 24 juli 2011 Weet de 2e ontvanger dan waar de schotel actueel op gericht is door de 1e ontvanger? Of moet je dan elke keer de schotel naar de "0" positie draaien? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Als het al kan (volgens mij wel), zou ik er toch niet aan beginnen. Het levert je meer last dan lust op zou ik denken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen