Gast twaneke Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 heb camper gekocht met schotel nu werken mijn decoder etc wel maar niet met eigen schotel vroeg mij af of de schotel wel aan huidige eisen voldoet heb een geo universal g54 0.7db s/n 000913 g 5455521 ccs8420 lo 9.75/10.60 kan iemand mij aub even helpen bvd twan
satencom Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Heb je ook een foto van de schotel dit type ken ik niet zat de schotel op de camper Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast twaneke Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 dank je voor het bericht en ja de schotel stond al op de camper de foto zal ik wel plaatsen maar mijn broer is er nu mee weg voor 14 dagen en net gekocht dus geen foto van schotel sry bvd twan
satencom Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 Is het een schotel met 1 lnb, dat is de kop voor op schotel , en zit er geen regelkasje tussen ,die de schotel laat draaien, of zit er rechtstreeks een antennekabel van de ontvanger naar de lnb, wat van type satellietontvanger heb je. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen