Procar Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Wie zou mij even wat meer wegwijs kunnen maken met Dreambox? Ik werk al een paar jaar met Dreambox maar ga altijd naar de winkel om zenderlijsten up te daten en dergelijke. Ik woon in de Lede vlakbij Aalst. Alvast bedankt!
alx Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Die lijsten zijn gewoon te downloaden met de dreambox hoor. Geef even op welke Dreambox en welke image! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Procar Geplaatst: 24 juli 2011 Auteur Geplaatst: 24 juli 2011 Dreamnox 800 HD, openpli Moet ik mijn toestel dan aan internet hangen of zo? Soryy maar weet er echt niets van.
redneck eyeball Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Als er OpenPLi op staat kan je via de fastscan functie altijd de nieuwste officiële TV Vlaanderen zenderlijst inladen. Daar heb je geen internet voor nodig, die lijst kan je via satelliet inladen. Menu / Setup / Service Searching / Fast Scan Kies daar dan TV Vlaanderen als provider en als je een Duo LNB hebt kan je de HD zenderlijst selecteren.
bigtwin Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Misschien heb je de verkeerde box gekocht... Een dreambox is een hobbybox, wat zoveel inhoudt dat je je wel een beetje moet inlezen etc. om alles een beetje te begrijpen. Als je met een dreambox met OpenPLi naar je dealer gaat voor een zenderlijst, heb je dat blijkbaar niet gedaan. Googlelen dus, en vooral hier op s4a een beetje zoeken. Dan zijn de meest basale dingen je zo duidelijk. Vergeet ook de site van OpenPLi niet... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Loui (K) Geplaatst: 25 juli 2011 Geplaatst: 25 juli 2011 POrobeer anders deze lijst eens kun je erin zetten met Dreamboxedit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen