Ga naar inhoud


hoe whatsapp op een ipod touch 4 installeren?


renzie

Aanbevolen berichten

de dochter van een vriend van mij heeft van het weekend een ipod touch 4 gekocht en krijgt daar geen whatsapp op geïnstalleerd. de applicatie zou in de huidige versie nog uitsluitend voor iphones geschikt zijn. zij heeft echter een paar kinderen op haar school welke via een soort workaround de applicatie toch op hun ipod touch geïnstalleerd hebben gekregen. via de workaround denkt itunes dat het om een iphone gaat en staat hij de installatie toe.

 

wie weet hoe dat precies gaat?

 

renzie

 

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: waterstofcyanide
Google is uw vriend, eerste linkje is al raak. wink

HCO.


dit artikel ken ik maar als je de reacties leest in dit bericht dan gaat het om een achterhaalde workaround.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd niet alle reacties voor jou gelezen..

 

Er zijn dus mensen die het wel voor elkaar gekregen hebben,

en die kennis ligt oa bij de kinderen op de school die zou je ook kunnen vragen..

 

Suc6,

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...