Ga naar inhoud


overmaat van kookprogramma's en hetgeen dat er te maken mee heeft.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

(er zullen er misschien niet blij mee zijn),maar nu in de zomer,zijn er een overmaat van kookprogramma's,en varianten van de beste kok e.d. op de tv.

er zijn wel die dit graag zien,maar voor mij ,ben ik het spuugzat,om tijdens het zappen,van het ene kookprogramma's naar de andere te gaan frown.

Waarom dit overaanbod?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat lijkt maar zo..

 

Er worden in de winter net zoveel kookprogramma's uitgezonden,

maar het valt minderop omdat er dan wel interessante programma's worden uitgezonden ...

 

Net zoals het opvalt dat er hier tijdens de zomer steeds totaal onbelangrijke dingen gepost worden.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat dacht je van al die verkoopprogramma's? Je hebt zelfs hele zenders, 24 uur per dag, waar je kunt kopen kopen en kopen.

 

Mijn tip:

Food Network op Astra 28,2 en natuurlijk Food Network + 1

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattv4iedereen

Waarom dit overaanbod?


Succesitem van het moment.
Binnen een jaar doen ze weer wat anders.

Zo hebben we een tijd geleden ook al die programma's over bevallingen en plastische chirurgie gehad.

Niets meer van te bespeuren heden ten dage.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat is allemaal maar relatief hoor. Ik heb me dood geërgerd aan die overdaad van dat stomme wielrennen.

 

Is het eindelijk afgelopen begrijp ik dat dat verdomde voetbal weer gaat beginnen.

 

Doe mij dan maar een kookprogramma. Kan je nog wat van opsteken ook.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tis pure commercie.

 

Want hoeveel van de kijkers maakt ook wat ze op tv zien? De meesten pakken dan wel even een diepvries maaltijd of iets snel.

 

En dat is precies wat de makers willen.

want van dat soort programma's krijg je honger en die "mede mogelijk gemaakt door" winkel moet wel goede kwaliteit eten hebben voor een lage prijs.

Dat blijft toch bij de mensen hangen.

 

En dit soort programma's zijn goedkoper dan het tonen van een goeie film die de zender duur moet inkopen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattv4iedereen
Hi,
(er zullen er misschien niet blij mee zijn),maar nu in de zomer,zijn er een overmaat van kookprogramma's,en varianten van de beste kok e.d. op de tv.
er zijn wel die dit graag zien,maar voor mij ,ben ik het spuugzat,om tijdens het zappen,van het ene kookprogramma's naar de andere te gaan frown.
Waarom dit overaanbod?


ieder zijn programmavoorkeur of tegenzin, als ik een programma niet wil zien zoals boer zkt vrouw en al die reallitiebagger dan zap ik verder of zet de tv uit klaar!

Wiljo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Citaat:
maar nu in de zomer,zijn er


in de zomer is als altijd niks op tv
als je het moet hebben van commerciële zenders
en die kookprogramma's worden allemaal gesponserd door frituur rika en consorten (ja wie dacht je) :D
ciao


kookprogramma's zijn er ook in overmate in de koude winters

niet alleen op de commerciele zenders, ook op NL123, ARD, ZDF, VRT, BBC enz.
soms meerdere kookprogramma's opdezelfde zender op dezelfde dag

volgens mij gaan kookprogramma's nu irriteren en wordt er dan daarom o.a. op deze site over vermeld.
als de irritatie toeslaat, zullen ze wel langzamerhand verdwijnen of afnemen

ben er van overtuigd dat er nauwelijks mensen er echt iets meedoen met wat ze zien op de televisie
liever halen ze gemakkelijke maaltijden bij de supermarkt.
voor supermarkten is het van belang dat zij een goed en uitgebreid aanbod hebben, dit draagt goed bij hun omzetten.
Supermarktketen A&P (voorheen Jac. Hermans) had dit aanbod bij voorbeeld niet, en zag geen mogelijkheid om dit alsnog te doen in hun winkels en is o.a. daarom van de Nederlandse markt vertrokken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Mijn tip:
Food Network op Astra 28,2 en natuurlijk Food Network + 1


Geweldig, vooral Men vs food, dat die man nog geen 200kg weegt...

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...