Ga naar inhoud


File Manager voor Android Tablet


Aanbevolen berichten

Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Acer Iconia TAB A500 32Gb (Android 3.1).

Een ding heb ik in elk geval vastgesteld, het is geen laptop en komt daar ook niet in de buurt.

Nu was het ook niet de bedoeling dat deze Tablet mijn laptop zou vervangen maar ik verwachtte toch wel dat een aantal zaken gemakkelijker te bedienen waren.

Zo loop ik tegen het feit aan dat ik via de Tablet gedownloade bestanden niet kan verplaatsen / kopiëren naar een op de Tablet ingestoken USB stick.

Op dit moment heb ik Astro File Manager geïnstalleerd en die ziet weliswaar de files in zowel de Download map als op de USB stick maar ik zie geen optie hoe de files v.v. te verplaatsen / kopiëren.

 

Uiteraard kan ik de Tablet via een USB kabel wel aan mijn laptop koppelen en dan via de WIN Explorer de files kopiëren / verplaatsen maar het is wel de bedoeling dat ik de Tablet meeneem met vakantie en de laptop thuis laat.

 

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niets van tablets af, maar bij mijn android smartphone moet ik vaak mijn vinger wat langer op een file houden om een submenu te openen; kwam ik ook pas laat achter.

Misschien werkt dat bij jou ook.

mvg

RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jurgen,

 

Dit is ook een goede file manager: ES File Explorer deze is gratis.

En voor bijna alles is er wel een app beschikbaar.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip.

Ik heb deze File Manager inderdaad geïnstalleerd en die functioneert uitstekend.

Het is en blijft wel wennen want zoals Michel ook al uitgebreid scheef, een Tablet is geen laptop en andersom.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

om je tablet door te spitten:

ga naar bestandsbeheer,tot je het juiste bestand gevonden hebt.

Wil je het kopieren,in de lijst staat links naast bestandsnaam kun je een vakje aanvinken.

nu komt boven in beeld de functie knippen plakken,kopieren,etc bechikbaar.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...