Daannken Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 Hallo iedereen, Als newbie hier alvast mijn excuses voor sommige termen die ik verkeerd gebruik of nie ken maar zal proberen uit ten leggen wat mijn probleem is. Ik heb een tv gekocht waar een cam ci+ module in kan en heb deze in polen gekocht voor mijn vrouw. Tot voorkort werkte alles prima maar opeens leest die de module + kaart niet meer. Eerst dachten we dat het aan de tv lag maar deze is inmiddels vervangen. Ds ligt het aan de module waar de kaart in gaat lijkt mij. Nu is mijn vraag zijn module en kaart gekoppeld? Zo nee kan ik elke kaart in elke module stoppen?? Of is er een universele module waar ik mijn cyfrowy polsat kaart kan insteken Alvast bedankt
satencom Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 Het lijkt er op ,dat je kaart een update heeft gemist, kijk even in het menu tot wanneer de datum loopt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Daannken Geplaatst: 27 juli 2011 Auteur Geplaatst: 27 juli 2011 Nee ik ben er nu achter da t echt de cam module kapot is en niet de kaart die n de module gaat. Mijn vraag is nu is er een universele module die mijn kaart kan lezen??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen