Ga naar inhoud


Pakket van Canal Digitaal niet ontvangen


rolandroland

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: rolandroland
Volgens de pakket dienst moet hij bij Canal Digitaal zijn om een onderzoek te doen op de handtekening. Maar Canal Digitaal weigert dit en geeft aan: Er is een handtekening gezet dus u heeft het pakket ontvangen en daarmee is het klaar.


Welke pakket dienst is het.?

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

De bewijslast ligt bij canaldigitaal.

 

Stel ze in gebreke en betaal de rekening niet.

 

Klaar!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft je kennis goed rond het huis gekeken of onder een afdak/schuurtje?

De bezorgers willen wel eens een pakketje zo achterlaten en zetten dan zelf een krabbel (wat natuurlijk niet mag)

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sat87
Heeft je kennis goed rond het huis gekeken of onder een afdak/schuurtje?
De bezorgers willen wel eens een pakketje zo achterlaten en zetten dan zelf een krabbel (wat natuurlijk niet mag)

Het aantal keren dat ik een pakket tegemoet mocht zien, en die terugvond in:
- de schuur
- het achterhuis
- de kas (achter de schuur)

is niet meer op de vingers van een hand te tellen.
Ze (niet perse alleen TNT) doen werkelijk alles om er vanaf te komen.

En nooit een krabbel dus.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terwijl ze volgens mij wel de plicht hebben even een berichtje in de brievenbus te doen hoe, waar en wanneer. Kost een minuutje, maar zelfs dat lijkt te veel werk te zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerrit1967
eduard dan moet je mij toch vertellen hoe ik kan aantonen dat ik niets heb ontvangen........dat zal toch met het track en trace systeem van tnt moeten gebeuren daar staan alle handelingen in

Maar dat zei ik hierboven toch ook?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook al een keertje meegemaakt, we zijn gewoon thuis, verwachten pakketje van €50.- waarvoor getekend moet worden, en TNT gooit het gewoon in de brievenbus (wij hebben nog zo'n groene PTT bus zonder slotje aan de weg). Pakketje past er ook maar net in. Later track&trace nummer nagekeken, staat er inderdaad een handtekening die door de bezorger is gezet. Het is dat je thuis bent en de TNT auto toevallig ziet, anders kan bijvoorbeeld de krantenjongen het pakketje er ook uit jatten. Maar ja, hoe bewijs je dat de bezorger de handtekening heeft gezet, die kan ook zeggen ik ben wel aan de deur geweest en de handtekening is van de bewoner.

Groeten, Airflow.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Airflow
Maar ja, hoe bewijs je dat de bezorger de handtekening heeft gezet, die kan ook zeggen ik ben wel aan de deur geweest en de handtekening is van de bewoner.

staat er geen handtekening op je identiteitskaart? Kan dit toch als bewijs dienen dat ze niet overeen komt met wat er bij pakketjesdienst in het systeem staat.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

aangifte doen ,doorbellen naar cd, word kaart geblokeerd en kan er n nieuwe verstrekt worden, is hier ook al ns gebeurd, tnt is erg laks

 

groet schapi

 

 

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

TNT is in gebreke (de de pakketdienst die CDS gebruikt)

 

Voor CDS is het pakketje aangekomen!!! Want TNT heeft een handtekening en gemeld dat alles netjes is afgeleverd. Als je heel nuchter nadenkt dan kun je wel concluderen dat CDS hier helemaal niets aan kan doen...

 

Vreemd maar waar...!!! En daarom is het ook heel delicaat!!!

 

Heb je een trackingnummer zodat je het in ieder geval kunt navragen. TNT moet weten waar het is afgeleverd.

 

TNT is in gebreke want die hebben het aan de verkeerde persoon afgegeven. Als je een tracking nummer hebt is dat zelf na te vragen

 

Uiteraard zal het CDS heel netjes staan om het voor je op te lossen.

Citaat:

alleen de afzender kan bij tnt een navraag starten.

Dat kan de ontvanger ook!!! Heb ik ook al regelmatig moeten doen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
TNT is in gebreke (de de pakketdienst die CDS gebruikt)

Voor CDS is het pakketje aangekomen!!! Want TNT heeft een handtekening en gemeld dat alles netjes is afgeleverd. Als je heel nuchter nadenkt dan kun je wel concluderen dat CDS hier helemaal niets aan kan doen...

Vreemd maar waar...!!! En daarom is het ook heel delicaat!!!

Heb je een trackingnummer zodat je het in ieder geval kunt navragen. TNT moet weten waar het is afgeleverd.

TNT is in gebreke want die hebben het aan de verkeerde persoon afgegeven. Als je een tracking nummer hebt is dat zelf na te vragen

Uiteraard zal het CDS heel netjes staan om het voor je op te lossen.
Citaat:

alleen de afzender kan bij tnt een navraag starten.

Dat kan de ontvanger ook!!! Heb ik ook al regelmatig moeten doen.


Oke maar als CDS er geen tijd en moeite wil insteken.
Waarom de ontvanger die niets gekregen heeft wel doen.
CDS zou van mij de pot op kunnen, en ze moeten maar bewijzen dat ik het wel ontvangen heb met BIJV mijn handtekening op de ontvangstlijst van TNT.
Dus CDS en TNT zoeken het onderling maar uit.
Is CDS daar te beroerd voor...
Dan moeten ze achteraf niet gaan piepen als er geen abbo geld binnen komt.
Ik zou niets betalen en laat de deurwaarder maar komen..
Grtz Mario
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is absoluut niet waar.

 

Als jij als ontvanger beweerd dat het pakket niet is aangekomen, ligt de bewijsplicht bij de afzender en niet bij de ontvanger.

 

Alleen de opdrachtgever (per partij die het pakket betaald heeft) kan die navraag doen. Geen onzin verkopen. Wat je schrijft klopt niet, vraag maar na bij TNT!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen onzin...

 

Je kunt rustig TNT bellen en vragen waar en wanneer het pakje is afgegeven en door wie het is aangenomen. Dit doe ik met regelmaat voor mijn werk als ontvanger en ook nog met internationale post ook!!!

 

Dus hoe je erbij komt dat de ontvanger dit niet kan of mag???

 

CDS kan bij TNT navragen en dan krijgen ze een handtekening. Dan is het zowel voor CDS als TNT afgeleverd. En dan???

 

CDS zal uiteraard wel moeitje moeten doen....

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Littlesat, als postnl telefonisch zegt dat het afgeleverd is en cd zegt dat het verzonden is, zal er een schriftelijke navraag gedaan moeten worden bij postnl en dat kan uitsluitend de opdrachtgever ofwel de verzender.

 

Cd is verantwoordelijk bij wet artikel 7:9-11 jo 7:6 BW.

 

Niet waar? Dan bewijs het maar;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...