Ga naar inhoud


Pakket van Canal Digitaal niet ontvangen


rolandroland

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Je moet nu niet gaan lopen draaikonten.

 

Ik stelde dat de geadresseerde geen schriftelijk navraag kan starten.

 

Origineel bericht van: Michel
Littlesat, als postnl telefonisch zegt dat het afgeleverd is en cd zegt dat het verzonden is, zal er een schriftelijke navraag gedaan moeten worden bij postnl en dat kan uitsluitend de opdrachtgever ofwel de verzender.

 

Bellen met TNT kan iedere Jan Klaassen. Dat kan zelfs online, daar hoef je niet voor te bellen.

 

Daar komt dan uit dat het pakket zogenaamd afgeleverd is, Dat hadden we in bericht 1 al vastgesteld.

 

In dit geval doet dat dus helemaal niet ter zake, want het stond immers vanaf bericht 1 al vast dat die online/telefonische navraag niets opgeleverd heeft. Nu zal canaldigitaal dus actie moeten ondernemen, maar die verrekken het frown

 

Vandaar mijn raad: Niet betalen, canaldigitaal (via email) in gebreke stellen en het op een zaak aan laten komen. Wedden dat het na een paar boze brieven en dreigen met deurwaarders ophoud?

 

Dat is het enige dat bij die toko werkt.

Jammer maar waar.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Michel,

 

Volgens mij praten we volledig langs elkaar heen... Ik reageerde eigenlijk op het feit dat je als ontvanger ook kan navragen bij TNT waar een na jouw toegestuurd pakketje is/blijft... en jij zei dat kan niet (min op meer bevestigd met een ander post bedrijf). Ik had het absoluut niet over wie aangesproken moet worden of wie het schriftelijk moet kunnen navragen...

 

Uiteraard pakketje niet aangekomen... Niet betalen... Logisch!!!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pakket was niet verzonden als zijnde aangetekend maar wel dat er een handtekening gezet moest worden.

 

Hoe gaat dat onderzoek naar de handtekening? Tja, paar krasjes zijn er gezet. Ik neem aan dat de pakket dienst eerst moet weten wie er allemaal op dat adres wonen en aan de hand daarvan een voor een de handtekening controleert? Canal Digitaal geeft aan dat er is getekend en dus het is uitgereikt op het adres en klaar. In theorie kan de pakketjes bezorgen ook zelf tekenen en het pakketje in gebruik nemen. Of het is misschien wel bezorgd op een totaal verkeerd adres en die mensen blij zijn met een mooie satelliet ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Pakket was niet verzonden als zijnde aangetekend maar wel dat er een handtekening gezet moest worden.

Hoe gaat dat onderzoek naar de handtekening? Tja, paar krasjes zijn er gezet. Ik neem aan dat de pakket dienst eerst moet weten wie er allemaal op dat adres wonen en aan de hand daarvan een voor een de handtekening controleert? Canal Digitaal geeft aan dat er is getekend en dus het is uitgereikt op het adres en klaar. In theorie kan de pakketjes bezorgen ook zelf tekenen en het pakketje in gebruik nemen. Of het is misschien wel bezorgd op een totaal verkeerd adres en die mensen blij zijn met een mooie satelliet ontvanger.
Het systeem van handtekening zetten is dus eigenlijk een wassen neus en zo lek als een mandje. De bezorger zou om een ID-kaart of rijbewijs moeten vragen waar de handtekening op staat, en dan mag de ontvanger een gelijkende handtekening zetten. Bij de buren afleveren zou afgeschaft moeten worden, immers weet PostNL of welke bezorgdienst nooit hoe de relatie is tussen buren onderling. Dus 2× niet thuis van het postkantoor afhalen.

Groeten, Airflow.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
CanalDigitaal zal feitelijk het met jouw moeten oplossen en dan dan vervolgens bij de bezorger van hun stampij maken.


En dat is de helpdesk van CanalDigitaal niet van plan.

Origineel bericht van: rolandroland
Volgens de pakket dienst moet hij bij Canal Digitaal zijn om een onderzoek te doen op de handtekening. Maar Canal Digitaal weigert dit en geeft aan: Er is een handtekening gezet dus u heeft het pakket ontvangen en daarmee is het klaar.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...