Vriendje Stokvis Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 Hallo allemaal IK heb een probleem met mijn HD zenders van canal digitaal de zenders waaronder eredivisie live HD en ook nederland 1 HD blijven regelmatig stil staan, Na verloop van tijd kan ik ook wel weer kijken maar dit is erg vervelend aangezien dit best vaak gebeurt en lang niet altijd op dezelfde zender Nou heb ik pas een aantal nieuwe spaun disecs op mijn schotel laten zetten (kan dit het probleem veroorzaken) aangezien ik ook dan wel eens het blokken van het beeld heb das maar heel even en dan weer normaal beeld Het signaal zit op 60 procent of is dit niet voldoende Wie kan mij helpen ??? groeten Vriendje Stokvis
Loui (K) Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 Signaal zou beter moeten, maar kan met deze waarde gaan blokken vooral de HD kanalen zijn hier gevoelig voor.Ik heb hier een signaal van max 94% op enkele zenders Ned1 en RTL4 zit hier op 85%. dus ik zou hier eens naar kijken of je schotel wel optimaal is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen