Gerard 76 Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 De standby toets op de afstandsbediening van m'n dreambox werkt niet meer. Alleen als je 'm heel hard indrukt,maar ja,dat wordt ook steeds minder... Is dit door 'n beetje prutsen nog te redden? Het is 't zwart omcirkelde knopje.
1luuk2 Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Koolstof op de toetsen rubbermat laat los ! Oorzaak : te vaak te hard gedrukt... Grafiet poeder helpt maar voor een korte duur. Geeft wel even de indruk dat het probleem verholpen is :-(
Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Heel eenvoudig, de afstandsbediening voorzichtig uit elkaar halen. Het rubberen matje en de printplaat met spiritus en een watje of keukenrol (WC) papier voorzichtig schoonmaken. Ook de printplaat waar de rubberen mat tegenaandrukt met alcohol of spititus schoonmaken. Grafiet poeder is sterk af te raden. Je hebt er weer voor vele jaren plezier van. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
vGnp Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 1 kruiskop schroefje onder de batterijen losmaken De rand voorzichtig openwippen met b.v. je nagels Matje schoonblazen. Is vaak stof. En ik heb ook met zo'n wit gummetje (met blauw hoesje) de contacten schoongemaakt. Bij mij deed laatst de 3 het niet meer, werkt nu weer perfect. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gerard 76 Geplaatst: 27 juli 2011 Auteur Geplaatst: 27 juli 2011 Hij lijkt er niet zo vuil uit te zien. Kan niks geks ontdekken. ga straks ff wat spul pakken om 'm sowieso wat schoon te maken. Ik denk dat 't door 't te harde drukken komt.
Gerard 76 Geplaatst: 27 juli 2011 Auteur Geplaatst: 27 juli 2011 Nou,hij is schoongemaakt en werkt weer goed. Heren,bedankt
iemand Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 maw gewoon "huidsmeer" wat eronder is gelopen MAW je handen wat vaker wassen, viespeuk gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen