Gast Geplaatst: 3 september 2002 Geplaatst: 3 september 2002 Lijkt mij eerder in de seriele kabel te zitten, het lijkt wel of hij geen melding terug krijgt. Ik zou het toch in de kabel zoeken, bij mij werkt het zowel op W98 als op een PC met XP.
Gast Geplaatst: 3 september 2002 Geplaatst: 3 september 2002 Waarschijnlijk ligt het inderdaad aan de kabels, serieel 1 op 1 , absoluut geen null-modem-kabel !!! En een parallele kabel, ook hierin zit veel verschil, zorg dat alle pins zijn doorgeschakelt. Succes
Gast Geplaatst: 4 september 2002 Geplaatst: 4 september 2002 seriele kabel is 1:1, en zeker geen null-modem want die hadden ze ook maar ik heb 1:1. en printerkabel idem.. allebij net nieuw.. maar ik krijg geen melding dat hij geen reactie van de printerpoort krijt zoals ik hier soms lees.. alleen dat de printer een time-out heeft dat, maar dat geeft de strong loader niet aan
chevrolet Geplaatst: 4 september 2002 Geplaatst: 4 september 2002 @Breezerboy, Pak het hele zooitje nu eens op en probeer het bij een kennis/vriend die bijv onder win98 draait. Begin je gewoon weer eens opnieuw. Andere compu en ander besturing, wie weet? V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Gast Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 ok het probleem is dus inmiddels opgelost. het lag aan de printer kabel.. ze hebben me de verkeerde verkocht dus.. maaar thnx iedereen voor jullie hulp
Ron Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 tijd om te sluiten dan maar, want het dreigde een beetje de off-topic kant op te gaan. Tox.
Aanbevolen berichten