LINKEY Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 De plugin zal half augustus beschikbaar zijn en alleen werken op ET9000. Dit doordat je 512MB ram nodig hebt en de ET5000 maar 256MB heeft. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Mrbeam Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Leuke plugin! Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Beheerder Michel Geplaatst: 27 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 27 juli 2011 Ik ben erg beniewd naar de broncode van deze plugin, want ik kan mij absoluut niet voorstellen dat je hiervoor echt die 512MB RAM nodig hebt. Laat me raden... Draait alleen op Pli? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
LINKEY Geplaatst: 27 juli 2011 Auteur Geplaatst: 27 juli 2011 Origineel bericht van: Michel Ik ben erg beniewd naar de broncode van deze plugin, want ik kan mij absoluut niet voorstellen dat je hiervoor echt die 512MB RAM nodig hebt. Laat me raden... Draait alleen op Pli? Mvg, Michel Plugin zal ook gewoon op VIX, SIF etc werken. Als image is gebouwd met opendreambox of openpli maakt niks uit. DM500HD heeft bevoorbeeld geen I-frame de rede zal waarschijnlijk zijn dat de box maar 256MB heeft!! Met ET5000 (256MB) moet je nu al kiezen als je AVCHD of Iframe wilt. DM kiest voor alleen AVCHD waar je bij de ET5000 kan kiezen wat je wilt. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
kooleracer Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Zodat is een plugin waar lang op gewacht, hulde de maker van deze plugin. C
Roodkapke Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Nu maar hopen dat er een speciale check op komt zodat het niet op DMM machines wil draaien. ;-) PLinux member
Henksat Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Origineel bericht van: Roodkapke Nu maar hopen dat er een speciale check op komt zodat het niet op DMM machines wil draaien. ;-) Dan wordt mijn et9000 mijn huiskamerbox en verhuisd de DM8000 naar de slaapkamer. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
kooleracer Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Weet iemand of de BBC iplayer hier ook zit ingebouwd ik zie namelijk wel de duitse en nederlandse variant. C
Littlesat Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Als er inderdaad 512 MB ram voor nodig is dan kan het niet eens op een Dreambox of VU draaien... Ik zie dat dat ding HBBTv heet... dat is o.a. heel populair in Duitsland als rode knop applicatie. Wie weet gaat dat dan ook in de toekomst werken... Ik kan er niet op wachten... Mijn ET9K wordt dan waarschijnlijk mijn hoofdbox!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Henksat Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Origineel bericht van: Littlesat Ik zie dat dat ding HBBTv heet... dat is o.a. heel populair in Duitsland als rode knop applicatie. Wie weet gaat dat dan ook in de toekomst werken... In Nederland is de NPO al overgestapt, zie hier Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Henksat Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Origineel bericht van: Littlesat Ik zie dat dat ding HBBTv heet... Wie weet gaat dat dan ook in de toekomst werken... Dat gaat dus al werken, want dat is wat de et9000 straks kan. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Littlesat Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Goh! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Beheerder Michel Geplaatst: 28 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 28 juli 2011 Origineel bericht van: Littlesat Als er inderdaad 512 MB ram voor nodig is dan kan het niet eens op een Dreambox of VU draaien... De VU+ UNO heeft ook 512 MB, maar nogmaals het lijkt mij onzin dat er 512 MB ram nodig is om die plugin te kunnen draaien. Als dat al zo is, zal die noodzaak 'ingebouwd' zijn. Daarom ben ik ook erg benieuwd naar de broncode. Grappig om te zien dat al die beeldpuristen nu opeens helemaal geil worden van (relatief) slecht beeld via een online streaming plugin Met een DM8000 en het ingebouwde tuner potentieel heb je die plugin helemaal niet nodig want is het vrijwel onmogelijk om een uitzending te missen. Die neem je gewoon op en kijk je in de volle kwaliteit. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Henksat Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Origineel bericht van: Michel Met een DM8000 en het ingebouwde tuner potentieel heb je die plugin helemaal niet nodig want is het vrijwel onmogelijk om een uitzending te missen. Die neem je gewoon op en kijk je in de volle kwaliteit. Niet iedereen heeft meerdere tuners in gebruik, en/of heeft de mogelijkheid niet om meerdere coax kabels te trekken. Daarnaast is er in de markt altijd veel vraag geweest naar zo`n plugin, daarom is het goed dat Xtrend daar op inspringt. Hiermee nemen ze gewoon voorsprong op de concurrentie. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Littlesat Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Citaat: De VU+ UNO heeft ook 512 MB, maar nogmaals het lijkt mij onzin dat er 512 MB ram nodig is om die plugin te kunnen draaien. Ik heb eens gegoogled. Maar ik zie dat de VU+UNO 256 MB Ram heeft... Misschien zie ik iets over het hoofd? Citaat: VU+UNO CPU BroadCom: 7405, 1 Tuner, Memoria RAM: 256 MB Advanced multi-format decoder supporting the following: • HD/SD H.264/AVC Main and High Profile to Level 4.1 (HD),Level 3.1 (SD) • HD/SD AVS Jizhun Profile Levels 2.0, 4.0, and 6.0 (720p and 1080i for HDTV) • VC-1 Advanced Profile @ Level 3, Simple and Main Profile • HD/SD MPEG-2 Main Profile at Main and High levels • MPEG still image decode • SD MPEG-4 P2 SP/ASP • HD DivX 3.11/4.11/5.x/6x/Home Theater • Advanced audio processor supporting the following: • AAC LC, AAC LC+SBR Level 2, AAC+ Level 2, AAC-HE • Dolby® Digital, Dolby Digital Plus • MPEG I layers 1, 2, and 3 (MP3) • Windows Media®and Windows Media Pro audio • One pair of on-chip stereo high-fidelity audio DACs • 3D SRS audio support • One I2S input port and one I2S output port, plus S/PDIF output • High-performance 2D-effects graphic engine • Studio-quality text and graphics at HD resolution • Supports multiple layers and windows • Digital noise and contour reduction (DNR/DCR) • Reduces artifacts such as block/mosquito noise • Picture-in-picture • Supports simultaneous HD+SD display • Mosaic Mode • Supports up to 16 video decode/display for video-rich navigation • Motion-adaptive deinterlacer with reverse 3:2/2:2 pulldown • OpenCable™ ready with on-chip MPOD support • 400-MHz Dual-Core CMT MIPS32®/16e class processor • 64-bit DDR2 DRAM controller • Dual SATA-2 interfaces for DVR and DVD applications • HD analog video encoder with simultaneous SD outputs • NTSC-M/J, PAL-BDGHIN/M/Nc, SECAM analog outputs • 480i/480p/576i/576p/720p/1080i output formats • Component RGB/YPrPb HD/HD-DVO outputs • Macrovision® 7.1/NICAM support • SCART 1 and 2 • Component, S-Video, and composite via six on-chip V-DACs • VBI encoders for CC/TTX with NABTS/CGMSA/WSS/ Gemstar®, AMOL I/II standards and dedicated TTX sideband • RF modulator with BTSC encoder • ITU-R-656 input and output ports • HDMI 1.3/DVI 1.0 Mac and PHY with HDCP 1.1 • Broadcom security processor • AES/1DES/3DES/CSS/CPRM/DTCP copy protection • MPEG-2/DIRECTV/DVB/ARIB data transport demux with 1DES/3DES/DVB/Multi2/AES descramblers • V.92-capable soft modem with integrated SiLab Si305x system side device • Dual USB 2.0 host controller with host transceiver • Additional host/client USB 2.0 controller/transceiver • Dual Ethernet MACs with integrated single PHY and MII • UHF remote control receiver • Dual SmartCard support Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen