Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een ecb 3200 die bij mijn buurman staat om het signaal wat te versterken.

De verste ontvanger zit op 50 meter.

Wat ik nu eigenlijk wil is er een buitenantenne op aansluiten.

Heb ik een paar vraagjes,sommigen zeggen dat dit niet mogelijk is.

Als het wel mogelijk is welke antenne zou dit moeten wezen.

Ik dacht gewoon een rondstraler erop dan moet dat wel lukken.

Als ik het goed begrijp moet ik een RP-TNC aansluiting hebben.

Wie.......

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

• 2 weken later...

Geplaatst:

Als ie lijkt op zijn eveneens discontinued opvolger ECB3220, dan kan je de bijgeleverde antenne losdraaien en een andere middels RP-TNC connector bevestigen.

Ik begrijp alleen niet wat er zo spectaculair is aan het overbruggen van 50m tussen 1 client en access point. Wat zit daar op dit moment zo allemaal tussen qua muren dan?

Momenteel krijg ik niet echt een beeld van waar de access point en waar de clients zich bevinden. Het kan ook zijn dat die ene client stomweg wordt weggedrukt doordat ie iets minder vermogen (30mW EIRP?) uitstraalt dat de rest. In zo'n geval is het vaak zaak om de andere clients softwarematig iets rustiger te houden, en dan heb ik het nog niet over je access point, je weet zelf vast ook wel hoe ****** sterk die kan schreeuwen...

Geplaatst:

Bedankt voor je antwoord.

Er zit inmiddels al een andere antenne op en dit naar volle teveredenheid.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Nee hoor een andere buurman had een langere binnenantenne die erop paste,scheelde net genoeg voor 2 klanten haha.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen