pasing Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 het ligt niet aan de derailleur, deze spant wel de ketting maar de ketting staat aan de bovenkant strak en loopt dan om het freewheel naar onder daar gaat ie door de derailleur heen. dus zelfs met een slappe ketting moet /mag ie niet door trappen.
YUGI Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 nieuwe cassette achter en de tandwielen voor die versleten zijn vervangen en nieuwe ketting. tandwielen die versleten zijn herken je aan die punt die er nu op een tandwiel zit, nieuwe tandwielen zijn vlak. gr
djpetit Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Geplaatst: 4 september 2011 Origineel bericht van: trust Ik gok meer op een defekt freewiel . Sorry satters, allang niks meer van mij gehoord over dit topic. Uiteindelijk op zaterdag maar even langs de fietsboer geweest. En ja wat trust al aangaf een defect freewiel. Al met al zou het teveel geld gaan kosten (omdat misschien ook de ketting vervangen moest worden) en ik helaas de fiets naar zijn laatste rustplaats heb gebracht ! Iedereen bedankt voor het meedenken ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
lock Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Was die fiets dan zo slecht? Ik fiets 15000 km per jaar en vervang iedere 5000 km de ketting en iedere 10000 km de cassette; valt onder de categorie normaal onderhoud. "That's another fine mess you've got me into"
djpetit Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 Origineel bericht van: lock Was die fiets dan zo slecht? Ik fiets 15000 km per jaar en vervang iedere 5000 km de ketting en iedere 10000 km de cassette; valt onder de categorie normaal onderhoud. Lock...was al een oudje en kon er € 60,- ongeveer voor krijgen op een welbekende veilingsite.... om dan er eerst € 60,- tegen aan te gooien vind ik een beetje zonde !! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
jobaugfr Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 ik trap en trap door hoe kan dat Origineel bericht van: djpetit Aan het achterwiel, in de deraillieur graemlins/wink.gif In de deraillieur is een beetje lastig. Als het een naafversnelling is (in de naaf), zit er een stelschroefje bij het handvat. Door hier aan te draaien, verandert de spanning van de kabel en het gedrag van de versnelling. Meestal zitten er bij de naaf een aantal streepjes die je uit moet lijnen in de middelste versnelling. Maar dat is erg merk afhankelijk. Meer info is een noodzaak (merk versnelling e.d.)
Wimo01 Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 @jobaugfr Waar slaat dit bericht op? topic is van 2011 Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2 / 23.5 / 13 / LG 49inch 4K Belgie : TVV abo. AIO met basic+ / VU+ Zero 4K DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88 /19.2 / 23.5 / 13 / LG 55LA6908
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen