mati Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Ik heb een XP computer die normaal vanuit het domain word beheerd door systeembeheer. Ik heb op deze computer een 2e netwerkkaart bijgeplaatst en ben vervolgens ingelogd als lokale administrator. De computer ziet de nieuwe hardware en wil de drivers installeren. Ik krijg nu de volgende foutmelding: U hebt niet de juiste beveiligingsbevoegdheden om apparaten te verwijderen of apparaateigenschappen of apparaatstuurprogramma's te wijzigen. Neem contact op met de systeembeheerder of meld uzelf af en meld u vervolgens als lid van de groep Administrators aan en probeer het opnieuw. Ik ben lokaal ingelogd en lid van de groep Administrators. Vermoedelijk staat er iets in de lokale policie dat mij verhinderd om de netwerkkaart te installeren. Wie weet raad ? Gr Marcel Pli op DM800, VU+ DUO en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90
vincent1971 Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Ben je ingelogd op het het domein? Trek de stekker eens uit die netwerkkaart en start xp op log in als locale administrator. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
SnijdeA Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Origineel bericht van: vincent1971 Ben je ingelogd op het het domein? Volgens mij typte hij : en ben vervolgens ingelogd als lokale administrator. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
SnijdeA Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Origineel bericht van: mati Ik heb een XP computer die normaal vanuit het domain word beheerd door systeembeheer. Ik heb op deze computer een 2e netwerkkaart bijgeplaatst en ben vervolgens ingelogd als lokale administrator. De computer ziet de nieuwe hardware en wil de drivers installeren. Ik krijg nu de volgende foutmelding:U hebt niet de juiste beveiligingsbevoegdheden om apparaten te verwijderen of apparaateigenschappen of apparaatstuurprogramma's te wijzigen. Neem contact op met de systeembeheerder of meld uzelf af en meld u vervolgens als lid van de groep Administrators aan en probeer het opnieuw. Ik ben lokaal ingelogd en lid van de groep Administrators. Vermoedelijk staat er iets in de lokale policie dat mij verhinderd om de netwerkkaart te installeren. Wie weet raad ? Gr Marcel Als het een policy is, dan moet je die middels een RSOP wel naar boven kunnen halen. Maar waarom vraag je het niet aan systeembeheer ? Of probeer je iets illegaals te doen ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
vincent1971 Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Origineel bericht van: vincent1971 Ben je ingelogd op het het domein? Volgens mij typte hij : en ben vervolgens ingelogd als lokale administrator. windows (xp) heeft de hebbelijkheid dat je zowel locaal alsmede op het netwerk kan ingelogd zijn. Vandaar even mijn opmerking van die netwerk stekker eruit trekken. Je kan een of andere domein policy hebben die je in de weg zit locale dingen op je machine te veranderen. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
SnijdeA Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Origineel bericht van: vincent1971 windows (xp) heeft de hebbelijkheid dat je zowel locaal alsmede op het netwerk kan ingelogd zijn. Nee, dat kan niet. Origineel bericht van: vincent1971 Vandaar even mijn opmerking van die netwerk stekker eruit trekken. Je kan een of andere domein policy hebben die je in de weg zit locale dingen op je machine te veranderen. Die haal je niet weg door de stekker er uit te trekken. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen