DoeEensGek Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Zoals hier te lezen valt: http://eredivisielive.nl/nieuws/19090-ado-den-haag-vanavond-niet-te-zien-op-eredivisie-live.html is ado niet te zien bij edl. Weet iemand waar hij wel zal worden uitgezonden? Of is het dikke pech met deze wedstrijd?
Devrim Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Origineel bericht van: DoeEensGek Zoals hier te lezen valt:http://eredivisielive.nl/nieuws/19090-ado-den-haag-vanavond-niet-te-zien-op-eredivisie-live.html is ado niet te zien bij edl. Weet iemand waar hij wel zal worden uitgezonden? Of is het dikke pech met deze wedstrijd? Liever niet kijken dan aan de belachelijke eisen van zulke kleine k*t clubjes te volden Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
Neptunus Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Wees blij dat het niet werd uitgezonden, zeer teleurstellende uitslag. Maar thuis kunnen gekke dingen gebeuren, zou niet de eerste keer zijn. En die wedstrijd wordt wel uitgezonden. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
kwajoep Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Maar de echte ADO supporter zit dan natuurlijk in het stadion ! Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
leo1949 Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Origineel bericht van: kwajoep Maar de echte ADO supporter zit dan natuurlijk in het stadion ! Frank Goede reis volgende week naar Tsjechië. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
DoeEensGek Geplaatst: 29 juli 2011 Auteur Geplaatst: 29 juli 2011 Origineel bericht van: Devrim Origineel bericht van: DoeEensGek Zoals hier te lezen valt:http://eredivisielive.nl/nieuws/19090-ado-den-haag-vanavond-niet-te-zien-op-eredivisie-live.html is ado niet te zien bij edl. Weet iemand waar hij wel zal worden uitgezonden? Of is het dikke pech met deze wedstrijd? Liever niet kijken dan aan de belachelijke eisen van zulke kleine k*t clubjes te volden Ach de eis was ook te gek voor woorden, maar ik had wel verwacht dan andere partijen wel recht hadden op beeld. Maar volgens mij kwam hij zelfs niet op novasport (cs). Al kan ik die niet kijken. Had mijn hoop op aljazeera maar ook daar pech gehad. Blijkbaar vroegen ze aan iedereen die prijs. Wedstrijd was inderdaad een teleurstelling.
kwajoep Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Origineel bericht van: leo1949 Origineel bericht van: kwajoep Maar de echte ADO supporter zit dan natuurlijk in het stadion ! Frank Goede reis volgende week naar Tsjechië. Ik ga inderdaad met mijn clubje mee ! Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
leo1949 Geplaatst: 30 juli 2011 Geplaatst: 30 juli 2011 Dan heb je het beter gedaan dan ik want ik moet op die dag werken. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen