Charly Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Beste leden, wie heeft of kan een tip geven voor de volgende oude Bioscoop toppers:(zijn volgens mij ook al eens op DVD verschenen) Les en Enfants du Paradis (Children of Paradise) 1945 Hamlet (Laurence Oliver) ik dacht 1948 Het is voor iemand van 81 jaar, dus NL ondertitels is een must Hartelijk dank met vriendelijke groet Charly
Eastwood Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Wellicht op torrentsites? Nederlandse vertaling zal wat moeilijker te vinden zijn. Succes. Met vriendelijke groet,Eastwood.-------------2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]
MacGuinness Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Na een beetje Googlen twee Nederlandse adressen ontdekt waar hij te huur/te koop is. Import, dus waarschijnlijk geen ondertitels. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Charly Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Geplaatst: 28 juli 2011 beste leden, de aangegeven opties reeds geraadpleegd, maar geen NL titels, Maar verhuur was bij mij nog niet in BEELD Ik ga verder zoeken. In elk geval hartelijk dank mvg
SnijdeA Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Origineel bericht van: Charly Beste leden, wie heeft of kan een tip geven voor de volgende oude Bioscoop toppers:(zijn volgens mij ook al eens op DVD verschenen) Les en Enfants du Paradis (Children of Paradise) 1945 Hamlet (Laurence Oliver) ik dacht 1948 Het is voor iemand van 81 jaar, dus NL ondertitels is een must Hartelijk dank met vriendelijke groet Charly Die tweede kan ik vinden en downloaden. Interesse ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Charly Geplaatst: 29 juli 2011 Auteur Geplaatst: 29 juli 2011 Hallo SnijdeA, ik zou het zeer vriendelijk vinden als dit zou willen doen. Ik denk dat wij het dan via een PM mogen verder regelen. Ik wil niet tegen de regels van het forum iets doen mvg Charly
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen