Gast Togan Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 @minplus, Ik denk ook dat die 2e kabel er wel zal komen. Verder werkt alles zeer logisch, zal bij DM niet anders zijn, maar de afstandbediening vindt ik minder. Misschien is dit ook zo bij DM. Voorbeeld; OK knop voor de infobalk, < / > (op de cirkel) voor vorige of volgende zender, etc., dat is in het begin echt ff wennen. Dit is bij andere apparaten meestal voor het volume. Wel handig, de 2 andere < en > bovenaan, zo zap je snel naar zenders waar je al bent geweest.
Tonskidutch Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 geloof je echt dat het image zooooooooooo belangrijk is bij de VU+ Citaat: maar de UNO ging geen openpli support krijgen. of een andere enigma2 receiver? dat zou enkel inspelen op een wellusnietus spelletje welk image het meest geschikt is, of het beste is.... >>> dat is er niet. alles is open source behalve de VU+ drivers, dus kan iets in ieder image evengoed werken. toch gaat dat spelletje jarenlang door sinds ik überhaupt enigma in de receiver gebruik <> een enigma receiver gebruik. zelfs die heel aardige nieuwe review 05 over de VU+ Uno toont een voorkeur voor VXI die niets met de echte functionaliteit van het apparaat te maken heeft. alsook niet aantoonbaar ( puur een mening / smaak ) dat VIX beter zou werken, euro95 benzine werkt identiek in opel of ford. het wordt verbrand. maar daar gaat het ECHT niet over! er is echt niets dat op origineel image OF / VTI / VIX / Blackhole / OpenPli niet zou werken als het correct is gecompileerd voor dat enigma2 image EN correct is ingesteld. ik denk dat ik maanden lang met VIX prima kan werken en me enkel tegelijkertijd stoor aan welke knoppen (en diens hoeveelheid) ik moet gebruiken om dat wat ik wil dat de VU+ doet te bewerkstelligen. (gewenning) niets meer niets minder superficial interface... de lipstick wordt belangrijker dan de lip. Eleanor Blancmange
ruwebol Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Addie denk dat je het doordacht aanpakt door er eerst 1 te bestellen. Als ie bevalt kan je inderdaad de tweede bestellen, zo niet de dreambox. Succes ermee ben benieuwd naar je bevindingen. DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen