Ga naar inhoud


6 LNB's op een Samsung D**** TV: Hoe mogelijk?


Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: SalimRMAF
Yep,

Alle LNB's doen het, de posities ook, en de switch zelf doet het goed op mijn TF7700 in Disecq 2.1!


Ik neem aan dat je Disecq 1.2 bedoeld? Disecq 2.1 is nl. 1.1 met terugmelding.

Even contact opnemen met Samsung lijkt mij het beste, wellicht per email. Precies je installatie beschrijven, en ook melden dat het met de Topfield wel lukt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel simpel, jouw lcd moet diseqc 1.1 ondersteunen dan kun je tot max 16 satellieten werken. diseqc 1.0 ondersteund 4 sateliet posities. Met diseqc 1.1 moet je ook met uncommited diseqc apparaten werken als ik het goed heb.

Kijk in je menu of je een keus hebt voor diseqc 1.1. zoniet dan kan het niet. en verdiep je in diseqc 1.1 voordat je allerlei vragen gaat stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: caps
Heel simpel, jouw lcd moet diseqc 1.1 ondersteunen dan kun je tot max 16 satellieten werken. diseqc 1.0 ondersteund 4 sateliet posities. Met diseqc 1.1 moet je ook met uncommited diseqc apparaten werken als ik het goed heb.
Kijk in je menu of je een keus hebt voor diseqc 1.1. zoniet dan kan het niet. en verdiep je in diseqc 1.1 voordat je allerlei vragen gaat stellen.


Je hebt gelijk en je hebt geen gelijk. Volgens de Eutelsat specificaties zouden ontvangers Diseqc 1.0 , of Diseqc 1.0 + 1.1 , of Diseqc 1.0 + 1.1 + 1.2 moeten ondersteunen. Met name TV fabrikanten zijn te lui om Diseqc 1.1 te implementeren, maar implementeren wel Diseqc 1.2. Met een volledige 1.1 implementatie kun je 256 lnb's aansturen. Met Diseqc 1.2 kun je een rotor aansturen, met een hele hoop mogelijke posities. De topic starter kan alleen maar gebruik maken van Diseqc 1.2 omdat hij 6 lnb's wil aansluiten, en omdat zijn TV geen Diseqc 1.1 ondersteund maar wel Diseqc 1.2 . Het enige dat ik mij nu kan voorstellen is dat Samsung zo suffig geweest maar 4 rotor posities te voorzien voor Diseqc 1.2 .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor de volgende stappen:

 

Heb een email gestuurd, maar er kwam helemaal niets uit; ik heb een mobiel dus ga geen 0900 nummer bellen.

 

Dank u voor uw e-mail, wij hebben deze in goede orde ontvangen.

 

Op basis van de door u verstrekte informatie zijn wij niet in staat uw vraag te beantwoorden. Wij zouden u

willen verzoeken om contact op te nemen met ons contact center.

 

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center op het nummer 0900 –

SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller

van dienst kunnen zijn.

 

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groet,

 

XXXXXX

 

Contact Center Medewerker

Samsung Electronics Benelux B.V.

 

Dan maar:

 

http://www.youtube.com/watch?v=g453KodwSYc&feature=channel_video_title

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...