Ga naar inhoud

[Vu+ Uno] is er een OpenPli voor dit model?

Aanbevolen berichten

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

• Beheerder
Geplaatst:

Pak de Vix image. Die is vrijwel geheel gebaseerd op Pli en werkt als een trein!

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Michel
Pak de Vix image. Die is vrijwel geheel gebaseerd op Pli en werkt als een trein!

En meer dan dat: er is een hoop extra functionaliteit toegevoegd, en zelfs "third party" plugins (zoals Shoutcast) zijn flink aangepakt.
Eigenlijk heeft ViX van de PLi-beta's zeer goed bruikbare "satbiele releases" gemaakt.
  • Beheerder
Geplaatst:

Alleen die standaard skin die zuigt vreselijk wink

Wie dat verzonnen heeft...

Ik hoop dat ze de LT6 skin van PLi ook meenemen, want die staat helaas niet in de downloads.

En is het is wat hinderlijk dat ze cccam er niet standaard bij zetten.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Vix heeeft inderdaad iemand die in Python kan sleutelen...

De geliefde Magic HD skins zitten ook in ViX. Ik zag zelf dat de maker ervan naar ViX was overgelopen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Wie dat verzonnen heeft..
Klopt, maar het installeren van een gewenste skin is natuurlijk zo gepiept.

En is het is wat hinderlijk dat ze cccam er niet standaard bij zetten.
Ja, dat is inderdaad hinderlijk. Maar als je hem eenmaal hebt geïnstalleerd (via de link die zij wel verzorgen.....) dan zorgt de ViX-settingsbackup dat die na een flash ook weer wordt geïnstalleerd.

Origineel bericht van: Littlesat
De geliefde Magic HD skins zitten ook in ViX. Ik zag zelf dat de maker ervan naar ViX was overgelopen...
Klopt, ik ben helemaal over. Al heeft de term "overlopen" wel een negatieve bijsmaak......

Origineel bericht van: vlaamse
Helaas in Vix zit geen blindscan .
jammer.
Dat komt alleen maar doordat de blindscan nog een aantal problemen heeft. Zodra die zijn opgelost wordt de (hardware) blindscan ook aan het ViX-image toegevoegd.
Dat is waar ViX goed voor zorgt: alles wordt door-en-door getest, alvorens iets in een image wordt opgenomen (en natuurlijk slipt er ook dan nog wel eens iets tussendoor, wat dan wel weer heel snel wordt gerepareerd).
  • Beheerder
Geplaatst:
Origineel bericht van: Duolist
Wie dat verzonnen heeft..
Klopt, maar het installeren van een gewenste skin is natuurlijk zo gepiept.

Nou nee, want mijn favoriete skin is LT6 en die zit wel in Pli, maar niet in Vix.

Kan ik die LT6 er dan handmatig in zetten en waar vind ik die ipk?

Mvg,

Michel

Geplaatst:

Hee, eindelijk een draadje waar ik mee mag praten. :D

Bij mij gaat VIX op de Uno nog niet helemaal zoals ik wil.

Het afspelen van films (DivX, Xvid) mét externe ondertitels gaat niet helemaal zonder problemen.

Met VTI heb ik dat ook geprobeerd en daar loopt het wel goed.

Het punt is hier dat ik, zodra ik ga spoelen, de ondertitels niet meer verschijnen zodra de film weer normaal speelt.

Je moet dan de film weer opnieuw starten etc.

Voor de rest, kat in het bakkie.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

• Beheerder
Geplaatst:

Als dat gebeurt, ga dan met de 1-toets eens 15 seconden terug.

Ik heb dit probleem ook bij de dreambox ooit aan de hand gehad en toen hielp dat.

Mvg,

Michel

Geplaatst:

Bedankt, dat ga ik eens uittesten.

Groeten, Jos

Geplaatst:

Dat werkt inderdaad goed! Bedankt voor de tip.

Raar dat dat bij Pli/Vix zo werkt. Ook de seekbar werkt in beide gevallen weer anders.

Voor elk wat wils.

Groeten, Jos

Geplaatst:

ViX heeft bij mij een heel groot probleem: het vernielt regelmatig mijn wireless netwerk. Zelfs zo dat mijn laptop en telefoon ook opeens geen verbinding meer hebben.

En dit heb ik met geen enkel ander image. Het gekke is ook dat Pli dit niet doet dus ik moet de conclusie trekken dat ViX iets heeft toegevoegd of verwijderd wat niet had moeten gebeuren.

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Edwin024
ViX heeft bij mij een heel groot probleem: het vernielt regelmatig mijn wireless netwerk. Zelfs zo dat mijn laptop en telefoon ook opeens geen verbinding meer hebben.

En dit heb ik met geen enkel ander image. Het gekke is ook dat Pli dit niet doet dus ik moet de conclusie trekken dat ViX iets heeft toegevoegd of verwijderd wat niet had moeten gebeuren.

Pli heeft laatst de wireless netwerk flink geupdate.
Ik kan je de realtek 8192SU chip zeker aanraden. Is goedkoop en werkt perfect!!!

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen