Edwin024 Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 ik werk met een Cisco systeem. Dus niet met een stick... En ik heb geen probleem met PLi maar met ViX. Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Beheerder Michel Geplaatst: 31 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 31 juli 2011 Hoe sluit je dat cisco systeem dan op je box aan? Welk type gebruik je? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Edwin024 Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Het gaat om de Linksys WET610N. Die voedt een TP Link en vandaar gaat een kabel naar de Vu+. Daar kan ViX bij mij blijkbaar niet tegen. Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Beheerder Michel Geplaatst: 31 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 31 juli 2011 Dat is linksys en niet cisco,maar dat maakt verder niet uit. Ik kan me niet voorstellen dat daar de image voor verantwoordelijk is, hooguit een verkeerde instelling. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Edwin024 Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 uhm...er staat Cisco op de kast hoor.... wellicht een overname geweest? En als geen enkel ander image dit doet wat is er dan mis met die images? Via google: Linksys - Cisco Home Products - [ Vertaal deze pagina ] home.cisco.com/en-us/wireless/ - In cache 10 Feb 2009 – Whether you are new to wireless or a home networking pro, Cisco Home Products has solutions built for you with the Linksys and Valet Dussss..... Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Origineel bericht van: Edwin024 uhm...er staat Cisco op de kast hoor.... wellicht een overname geweest? Inderdaad, Linksys is aangekocht door Cisco.
Tonskidutch Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Origineel bericht van: Edwin024 ViX heeft bij mij een heel groot probleem: het vernielt regelmatig mijn wireless netwerk. Zelfs zo dat mijn laptop en telefoon ook opeens geen verbinding meer hebben. En dit heb ik met geen enkel ander image. Het gekke is ook dat Pli dit niet doet dus ik moet de conclusie trekken dat ViX iets heeft toegevoegd of verwijderd wat niet had moeten gebeuren. heb je een UNO of is dit een heel ander topic? Say Your Prayers Anoushka Shankar
Beheerder Michel Geplaatst: 31 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 31 juli 2011 Dus Linksys! Cisco is weliswaar de eigenaar van linksys, maar Cisco is een merk voor de professionele markt met een hoger prijskaartje en betere (meestal uitgebreidere) soft- en hardware. De WET610 is een linksys product. Om terug te komen op jouw probleem. De WET610 is een wireless bridge en je TP-link een router. Aangezien de Uno niets met jouw wireless netwerk te maken heeft daar de WET gewoon via een ethernet link wordt aangesloten, kan die UNO in principe niets met jouw wireless probleem te maken hebben. Zoek het in de instellingen van je netwerk. Je hebt waarschijnlijk gewoon 'geluk' gehad dat het met een andere image eerder wel werkte. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
JosFop4Sat Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Edwin024 heeft een DUO. Oeii, wat doet ie hier? Nu weer on topic. Gaan we het ooit nog meemaken dat er OpenPli komt voor de UNO, of is dat een gepasseerd station? You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Beheerder Michel Geplaatst: 31 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 31 juli 2011 Ik zou maar 1 reden kunnen bedenken dat ze het niet doen en dat zou dan toch betekenen dat er andere belangen meespelen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Roodkapke Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Origineel bericht van: JosFop4Sat Gaan we het ooit nog meemaken dat er OpenPli komt voor de UNO, of is dat een gepasseerd station? Geen gepasseerd station maar op korte termijn moet je vrees ik even niets verwachten. PLinux member
Henksat Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Citaat: Ik zou maar 1 reden kunnen bedenken dat ze het niet doen en dat zou dan toch betekeken dat er andere belangen meespelen. Alweer mis. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Littlesat Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Citaat: Pli heeft laatst de wireless netwerk flink geupdate. Maar dan zal ViX dit nog moetn synchroniseren. Dus even geduld. Ook kan het zijn dat je dan nog dingen met de hand moet instellen omdat het wireless gedeelte in enigma2 nogal "zuigt". Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Beheerder Michel Geplaatst: 1 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 1 augustus 2011 Origineel bericht van: Henksat Citaat: Ik zou maar 1 reden kunnen bedenken dat ze het niet doen en dat zou dan toch betekeken dat er andere belangen meespelen. Alweer mis. Alweer? Vertel... Wat was die eerste (vorige) keer dat ik 'mis' zat dan? Dit soort reacties zijn natuurlijk te verwachten als je voor alle boxen enigma 2 images uitbrengt, maar daar voor één merk mee stopt op het moment dat de leverancier er ook mee stopt (of gestopt wordt), maar voor andere boxen van juist die leverancier wel steeds als eerste je image klaar hebt liggen. Het is allemaal natuurlijk ook net ff te toevallig, dat je haast niet kunt voorkomen dat leden net als ik dergelijke vermoedens gaan krijgen. Het is geen ramp, want die Vix image is minimaal net zo goed, dus de UNO gebruiker kan prima uit de voeten, maar zich vind ik het zelf wel jammer. Je zou dan op alle boxen precies dezelfde image kunnen draaien. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Toppers Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: Pli heeft laatst de wireless netwerk flink geupdate. Maar dan zal ViX dit nog moeten synchroniseren. Dus even geduld. Ook kan het zijn dat je dan nog dingen met de hand moet instellen omdat het wireless gedeelte in enigma2 nogal "zuigt". Dit zal dan ook snel gebeuren !!! Ik zie de afgelopen week op het Pli-board juist andyblac (ViX dev-) vaak aanwezig/actief, dus zal er ongetwijfeld met de Dev's onderling worden "gepraat" via PM. Dit zal vast niet gaan over leuke vakantie-foto's, maar over "sleutelwerk" waarin ViX voor Pli inmiddels een grote rol betekent als het gaat over de "moeilijkere dingen" onder de motorkap van Pli. Het is dan ook leuk (lees: slim) om toch via de achterdeur juist ViX (een Pli-based image) te kunnen laten draaien op een Vu+Uno
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen