hemertje Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Origineel bericht van: Michel Dit soort reacties zijn natuurlijk te verwachten als je voor alle boxen enigma 2 images uitbrengt, maar daar voor één merk mee stopt op het moment dat de leverancier er ook mee stopt (of gestopt wordt), maar voor andere boxen van juist die leverancier wel steeds als eerste je image klaar hebt liggen. Het is allemaal natuurlijk ook net ff te toevallig, dat je haast niet kunt voorkomen dat leden net als ik dergelijke vermoedens gaan krijgen. Mvg, Michel lees je eigen huisregel 7 eens Michel: Citaat: 7. Privé zaken, roddels e.d. niet gewenst! - Sat4all is een forum voor Digitale TV en Multimedia. Discussies over privé zaken, roddels en andere berichten die niets met satelliet ontvangst te maken hebben zijn op sat4all in principe niet gewenst. Enige uitzondering hierop is het Off-Topic forum waar we tot op zekere hoogte ook niet-satelliet gerelateerde onderwerpen toestaan. Als je een dergelijk bericht toch plaatst loop je het risico van het board te worden verwijderd. Een grapje of grappige reactie op een bericht zal niet als roddel worden beschouwd. Wij willen discussies, die uit de hand zouden kunnen lopen of de sfeer op het board aantasten, op voorhand vermijden. En probeer je daar ook eens aan te houden ipv zelf roddels en zieke gedachtenkronkels te verspreiden die absoluut niet waar zijn en anders kom je maar met bewijzen maar die zijn er niet omdat ze simpelweg niet bestaan. Het supporten van de nieuwe VU+ boxen past ondertussen niet meer in het OpenPLi plaatje omdat we er geen extra boxspecifieke onafhankelijkheden erbij willen met de huidige opzet van de VU+ drivers. Het goede nieuws is dat VU+ naar alle waarschijnlijkheid hier verbetering in gaat aanbrengen. Andere fabrikanten houden zich daarentegen wel aan de standaarden waardoor we snel voor nieuwe boxtypes images kunnen aanbieden. DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Beheerder Michel Geplaatst: 11 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 11 augustus 2011 Ik praat hier gewoon over een vermoeden. Als Pli er geen uitspraken over doet en wij maar moeten gaan raden waarom er geen VU+ UNO image komt, vraag je zelf om het uitspreken van dergelijke vermoedens. Het is hier vóór mijn vermoeden vaak genoeg gevraagd en nooit een antwoord gegeven. Nu ik een (misschien onjuist) vermoeden uitspreek staat meneer plotseling wel klaar met een zeer onvriendelijk antwoord. Vanwege je taalgebruik en vanwege het kinderachtige wijzen op de huisregels krijg je nu een waarschuwing. Zie de regels voor taalgebruik en commentaar op een moderator. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Ik mis de links naar topics waar dit rechtstreeks gevraagd wordt aan pli. Kan iemand die links even posten want dan heeft dit topic wat extra toegevoegde waarde voor mij.
Beheerder Michel Geplaatst: 11 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 11 augustus 2011 Als je ze mist ga je ze toch even zoeken? Er staan er diverse in dit forum. O.a. dit topic. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 De TS stelt de eerste vraag direct en voordat er maar iemand van PLI antwoord kan geven loop jij het topic te traineren met verwijzing naar VIX. Wat ik begrepen heb is dat VIX wel alle goede stukken coden van PLI overneemt maar niet de door hun verbeterde code als dank teruggeven. Dat is nu precies waardoor de SAT scene in kampen dreigt te vervallen. Ze zitten nog in de if you can't beat them fase. Milo heeft PLI ook gejoined en dat heeft hele waardevolle dingen opgeleverd. Maar als ik het goed begrepen heb zal er op de middellange termijn mogelijk een pli image kunnen verschijnen als VU+ hun driver model aangepast heeft voor de uno.
JosFop4Sat Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 En die OpenPli versie 2.1 werkt inmiddels prima op mijn UNO (met 2 tuners ). Goed bezig ! Nu nog eens wat meer samenwerken, elkaar aanvullen dus. Al zal dat niet meevallen als ik jullie zo eens aanhoor. Wie weet komt er dan ooit een "Open Vtix for E2 boxes" You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen