esreverse Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Hallo medesatters, Ik heb hier een DB7000s van iemand op de camping en deze vindt SBS6 en NET5 niet (Geen Service). Via KingoffSat heb ik gezien dat SBS6 op 12515 22000 5/6 uitzend net als Nickelodeon en ik snap dus niet waarom ik wel NED 123 en nickelodeon kan kijken en SBS6 wordt niet gevonden? thx alvast voor je hulp
1pm Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 gewoon een bestaande setting erin zetten 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
esreverse Geplaatst: 29 juli 2011 Auteur Geplaatst: 29 juli 2011 PSs dit probleem bestaat ook met Veronica terwijl ik wel rtl4 5 etc wel doorkrijg
esreverse Geplaatst: 29 juli 2011 Auteur Geplaatst: 29 juli 2011 Kan ik dat niet gewoon ergens ff aanpassen? Ik heb geen netwerk bij de hand, camping he ;-)
esreverse Geplaatst: 29 juli 2011 Auteur Geplaatst: 29 juli 2011 Kzie ze wel bij Service aan een boeket toevoegen staan maar nu nog in het bestaande boeket krijgen
Littlesat Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Citaat: Ik heb hier een DB7000s van iemand op de camping en deze vindt SBS6 en NET5 niet (Geen Service). Ik denk dat er nog oude settings in die ontvanger staan... De meeste zenders van de oude SBS transponders zijn allemaal verplaatst... BVN, SBS6 en Net5 vind je via de Nederland1,2,3 transponder Veronica, Kindernet/Comedy central vind je via de RTL transponder 13th street en EL1 zijn verhuisd naar 23.5 Oost Het Etalagekanaal bestaat niet meer.. Gewoon even opnieuw de Nederland1,2,3 en RTL transponder scannen Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
jeevanhoof Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Hoi, ga op de zender staan, druk op menu en kies aan boeket toevoegen. Selecteer het juiste boeket en hop... mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
esreverse Geplaatst: 29 juli 2011 Auteur Geplaatst: 29 juli 2011 thx allemaal inmiddels gelukt. Na de scan moest het boeket aangepast worden. DAt was ook de reden waarom NED1,2 en het wel deden en SBS6 en NET5 niet. Je kunt boeket bewerken en dan de oude SBS6 wit maken ene die nieuwe SBS6 rood maken zodat deze aan het boeket worden toegevoegd alleen komt deze helemaal onderin op de laatste plaats te staan en dan zie je hem niet erbij staan als je niet tot onder scrolt. Dus naderhand weer even in boeket markeren en verplaatsen naar de gewenste plek. Blijft leuk dit soort dingetje op te lossen hahahaha
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen