Ga naar inhoud

[DM800HD] domme ik, files uit dir etc/enigma2 verwijderd (:

Aanbevolen berichten

Gast Blindevink
Geplaatst:

Hallo ik heb een DM800 HD.

Als leek wilde ik een nw kanalenlijst er in zetten en heb met ftp de oude files uit de directory etc/enigma2 verwijderd en er daarna nieuwe files ingezet.

Na het opnieuw opstarten van de box kwam ik in de eerste startup van de box.

Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan want ik heb zo lijkt het te veel files verwijderd uit de directory etc/enigma2.

Hoe weet ik nu welke files ik mis c.q. hoe kirjg ik de files wer compleet?

Waarschijnlijk geef ik veel te weinig info maar hoop dat iemand deze domme jongen kan/wil helpen.

Gr. Jos.

Geplaatst:

Image er opnieuw opzetten (flashen) lijkt mij een erg voor de hand liggende optie ...

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Gast Blindevink
Geplaatst:

Beste mensen bedankt voor de tip.

Ik heb mij er maar aan gewaagd om e.e.a. er opnieuw op te zetten (flashen). Vond het als leek wel eng maar is mede dankzij de handleidingen die je op het forum hier kunt vinden gelukt.

Heb er PLI opgezet is ff wennen had een andere maar werkt iig allemaal weer. Nu ook maar de nieuwe zenderlijst (daar waar de ellende allemaal mee begon :-) ) via DB edit er op gezet wink

In ieder geval is deze Opa weer tevreden, en wardeer het dat ook een leek zoals ik hier op weg word geholpen :-)

Grz. Jos

aka PD0DNx

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen