Gast Blindevink Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Hallo ik heb een DM800 HD. Als leek wilde ik een nw kanalenlijst er in zetten en heb met ftp de oude files uit de directory etc/enigma2 verwijderd en er daarna nieuwe files ingezet. Na het opnieuw opstarten van de box kwam ik in de eerste startup van de box. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan want ik heb zo lijkt het te veel files verwijderd uit de directory etc/enigma2. Hoe weet ik nu welke files ik mis c.q. hoe kirjg ik de files wer compleet? Waarschijnlijk geef ik veel te weinig info maar hoop dat iemand deze domme jongen kan/wil helpen. Gr. Jos.
hels Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Image er opnieuw opzetten (flashen) lijkt mij een erg voor de hand liggende optie ... "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
Loui (K) Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 Je doet je naam wel eer aan zo! maar wat mijn voorganger al zij even opnieuw flashen
Gast Blindevink Geplaatst: 30 juli 2011 Geplaatst: 30 juli 2011 Beste mensen bedankt voor de tip. Ik heb mij er maar aan gewaagd om e.e.a. er opnieuw op te zetten (flashen). Vond het als leek wel eng maar is mede dankzij de handleidingen die je op het forum hier kunt vinden gelukt. Heb er PLI opgezet is ff wennen had een andere maar werkt iig allemaal weer. Nu ook maar de nieuwe zenderlijst (daar waar de ellende allemaal mee begon :-) ) via DB edit er op gezet In ieder geval is deze Opa weer tevreden, en wardeer het dat ook een leek zoals ik hier op weg word geholpen :-) Grz. Jos aka PD0DNx
redneck eyeball Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Als er PLi op staat kan je nu ook via de satelliet de nieuwst zenderlijst binnenhalen. Je hebt geen pc connectie nodig en altijd up to date. Werkt altijd ... De functie heet Fast Scan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen