Ga naar inhoud


2 miljoen berichten op sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten

Gast rodneyprobst

fantastisch, mooie items gelezen op dit forum. Eerst via een ander account een paar jaar geleden en nu om alles over de dreambox 500hd te weten. Top forum en iedereen ook bedankt voor het plaatsen van de nuttige informatie, beheerders voor jullie tijd en inzet. Op naar de 4 miljoen berichten waarvan dit bericht 2.000.293:) is

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 587
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast ShadowFax

sat4all is toch meestal hét forum waarop ik kijk als ik iets moet weten mbt mijn ontvanger e.d.

2 miljoen berichten is wel een feestje waard smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd,

 

Jullie zien dat de info die op het board staan behoorlijk aan de wensen voldoen van de gebruikers. Twee miljoen reacties is niet niks. Ga zo door met alle nieuwe ontwikkelingen die er de komende tijd aankomen is het plezierig om dit te delen met anderen.

 

 

Visiosat A1-2-3 + hotbird 1 x Alps + 3 X inverto twin + spaun switch Rebox RE8500 FW: 2.09.72

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Harte gefeliciteerd.

Ik kom hier eigenlijk alleen als ik problemen met de sateliet heb, maar vind hier altijd een oplossing. TOP SITE. :D

 

Gr. OldMan / Option225 / Aston Wamba 311 / Philips dsr2211 / SAB Titan Micro SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op naar de 4 miljoen. Kennelijk is er veel behoefte aan informatie over satelliet tv/ internet. Ik heb hier al voor de nodige vragen oplossingen gevonden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...