Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

gefeliciteerd, dat is veel leeswerk als je zoals ik een nieuwe bent op dit forum.

• Reacties 587
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik kan toch zeggen dat ik net als Merde verantwoordelijk ben geweest voor minimaal 1%:-))

Ook ik ben de laatste tijd nog maar zelden aanwezig, maar ik heb nu dan ook andere (nieuwe) hobby's.

Gefeliciteerd mannen!

Ron

Geplaatst:

Sat4all heeft me erg veel geholpen, vooral een aantal jaar geleden toen ik meer wilde doen met satelliet dan alleen wat tv kijken. Proficiat!

Kathrein UFS-910 + T-Rex Super Module 4.6

Sky Plus Digibox

Technotrend S2-3650 HDTV-S2 USB

Visiosat G4 + 4x Alps Quad LNB - Hotbird 13.0, Astra 19.2, Astra 23.5, Astra 28.5

Geplaatst:

Gefeliciteerd, maar het is ook een goed forum! Ik heb er heel veel tijd door bespaard bij het oplossen van mijn vragen en problemen met de rebox.

Met vr. gr. Ronald

Rebox 9000 HD PVR v1.11.07

1TB WD10EURS AV-GP

Samsung C8700

Geplaatst:

proficiat en inderdaad op naar de 3 miljoen.

Vele uren uitgespaard met de raad die hier gegeven werd.

Maar natuurlijk ook veel uren gespendeerd aan alles te lezen :>

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

gefeliciteerd

hee, mijn 2100ste bericht shocked

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

Sat4All is voor mij altijd een "share medium" geweest. Met 2 miljoen berichten, kun je rustig zeggen dat dit één van de populairste sites is. Gefeliciteerd!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.