Gast thijsrietveld Geplaatst: 30 juli 2011 Geplaatst: 30 juli 2011 http://www.sharp.nl/cps/rde/xchg/nl/hs.xsl/-/html/productdetails.htm?product=LC46LE925E&cat=111 Volgens de spec's heeft kan deze TV met DVB-S overweg maar ik krijg het niet aan de gang. Mijn SAB decoder met fast scan geeft geen problemen op mijn trisat.
Terradon Geplaatst: 30 juli 2011 Geplaatst: 30 juli 2011 Hoi Thijs, Je zou iets duidelijker moeten aangeven wat er nou precies niet werkt. Maar als je helemaal geen toegang hebt tot sat of het menu van de dvbs2 tuner die er ingebouwd zit dan zou het wel eens kunnen dat je een andere landencode moet nemen, dit is in ieder geval wel gebruikelijk bij oa de Panasonic tv's met ingebouwde dvbs2 tuners. Dus als je bij de eerste installatie van je scherm moet kiezen uit welk land je komt probeer dan in plaats van NL eens Duitsland. Groetjes..........
Terradon Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Hoi, En werkt het al???? Misschien wel handig als je even laat weten wat de stand van zeken is..... Groetjes.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen