RayhTec Geplaatst: 30 juli 2011 Geplaatst: 30 juli 2011 Naar aanleiding van de perikelen met de PMT van MTV ben ik begonnen met te doorgronden hoe dat in de firmware geregeld werd. Helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat het beter en sneller kan. Daarbij ontkom ik er niet aan ISO13818-1 weer ter hand te nemen. Dat neemt enige tijd in beslag. De afhandeling van de PMT is nog niet af in deze versie, maar het is leuk om er mee te spelen. Voorkeuzetaal, ondertiteling en teletekst doet het maar half. Voor de rest: BISS werkt weer Hij zapt ook wat sneller Auto systeem instelling maakt niet uit, werkt niet meer, maar moet nog uit het menu + B 7 5 maakt voor zapsnelheid niet meer uit. REPROG functie nog niet gebruiken 022610 doet het TNTSat doet nog niet Bestand bevat alleen firmware, geen settings. Veel plezier. 6072RayhTecV3.12g test2.zip
Johan45 Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Je stopt er nog heel veel tijd in, en dat alleen voor de problemen met MTV. Maar het blijft een leuke hobby al zal het aantal gebruikers van je firmware wel gaan afnemen. HD decoders zijn de toekomst en SD zal langzamerhand steeds minder worden. Komt er als de 6072 klaar is ook nog een firmware voor de 6071 decoders of is dit nu einde verhaal voor deze decoders.? Je test versie2 bevalt overigens prima, Een oplossing voor TNTSat heeft wat mij betreft de hoogste prioriteit. Vult u rustig aan !!!
dreka1 Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 HAllo Rayhtec. Bedankt voor je nieuwe versie, ga deze proberen, ben ook weer met de Philips aan het knoeien, voor een collega. Groetjes dreka
Gast gladys Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Hier 2 x 7072 en 1 x 7071. Dus alle verbetering is welkom.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen