Johan45 Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Origineel bericht van: ceesv Hotels en bungalow parken zetten het ontvangen signaal meestal om naar een ouderwets analoog centraal antenne systeem. Die moeten dat voor hun park 1 ontvanger per programma vervangen. Er bestaan voor die markt trouwens speciale systemen met insteekkaart ontvangers in een rek. Dus daar zal Canaldigitaal niet van wakker liggen. Ik weet hoe dat werkt. Er zitten echter nog wel wat meer nadelen aan het verhuizen naar Astra 23.5 waar de hotels en bungalow parken niet akkoord mee gaan. En juist de klanten met een Set Top Box pakket zijn klanten die niet veel geld uit willen geven voor TV. Als je die op extra kosten jaagt dan jaag je ze weg naar de concurrentie .. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Origineel bericht van: Sjaak(k) Welke concurrentie op de satelliet Op de Nederlandse satelliet is geen concurrentie Sjaak. Maar dat wist je vast wel. Vult u rustig aan !!!
theparasol Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 En ik zit er niet op te wachten dat men die verouderde sd en dvb-s1 techniek blijft gebruiken. Met dvb-s2 zijn we uiteindelijk als klant ook bij gebaat omdat er meer zenders aangeboden kan worden.
Johan45 Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Ik denk dat commerciële belangen hier terecht zwaarder wegen dan een wens van wie dan ook van ons satelliet fanaten. Vult u rustig aan !!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Dat denk ik ook, 't zal nog wel even duren allemaal.
wied Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 ...Op de Nederlandse satelliet is geen concurrentie Sjaak... op de belgische markt evenmin. Maar belgacom is slechts iets duurder dan TVV basisabo! Voor 8 à 9 vlaamse zenders, voornamelijk gevuld met troep aangekocht in het buitenland, is € 11,00/maand meer dan genoeg. sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen