kkkkk Geplaatst: 30 juli 2011 Geplaatst: 30 juli 2011 weet iemand bij welke pakket hoort BABY TV op hotbird ???
digitaal kijker Geplaatst: 30 juli 2011 Geplaatst: 30 juli 2011 kan je met de juiste keys ook al open krijgen, weet niet juist welke providers deze open krijgen of aanbieden, kijk anders eens op een site waar satfreq instaan, heb zelf eens gekeken op lyngsat,deze volgende coderingen worden gebruikt. Conax Cryptoworks Viaccess 2.5 Viaccess 2.6 Viaccess 3.0 Viaccess 4.0 andere mogelijkheid om dit te weten,kijk eens op http://www.babytv.com/around-the-world.aspx Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
icesat Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 BABY TV (met hoofdletters) Zit in de Poolse pakketten: - N - Orange Polska ---------------------- en er zit een andere Baby TV in het pakket van Sky Italia
icesat Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 zitten beiden op hotbird 13.0°E zowel BABY TV als Baby TV Dat is wat ik bedoel mvg,
Gerard 76 Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Maar die ene met hoofdletters heeft ook Nederlandse audio.
icesat Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Ja klopt, er zitten meerdere audiosporen op omdat de zender in verschillende landen te zien is/was. Als ik mij niet vergis was die zender vroeger ook te zien bij CanalDigitaal op 23.5°
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen