pirrewit Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 I tunes heeft een app voor skype op ipod touch of iphone. Kan ik ook Skype installeren op de Samsung? Heb deze app niet gevonden bij Samsung mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
marcel1970 Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 heb hem wel op mijn galaxy dus ja....staat gewoon in android market "My next wife will be normal"
Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Het werkt. Maar ik vind de kwaliteit zeer slecht. Dit terwijl ik wel een goede internetverbinding heb.
pirrewit Geplaatst: 31 juli 2011 Auteur Geplaatst: 31 juli 2011 Ik zal het dan maar houden op mijn ipodtouch. Dit werkt foutloos. Waarom moet je bij google registreren om een gratis Skype app te downloaden. Van registreren krijg ik brandend maagzuur. Zelfs op de officiële Skype site word er doorverwezen naar Android market voor de app. Met alle chinezen maar niet met den deze. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
marcel1970 Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Tja je kunt je natuurlijk registreren met verzonnen gegevens, op de android market staan een hoop leuke apps hoor. Zeker de moeite waard. "My next wife will be normal"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen