Ga naar inhoud


Topfield tuner ruilen voor insteekkaart ??


Klinknagel

Aanbevolen berichten

hoi,

 

We hebben net een nieuwe tv met insteekkaart voor Digitenne mogelijkheid.

Nu heb ik een leen tuner voor digitenne van Topfield bij mijn abo en deze zou ik dus willen ruilen voor een insteekkaart.

 

Kpn geeft namelijk ook deze kaart gratis in bruikleen bij een abonnement.

 

Zou kpn hier aan mee willen werken? Ben benieuwd. Ik heb de vraag al via de mail gesteld.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Roger Vdheijden

Ik heb die vraag ook al eens gesteld, enige tijd geleden. De reactie was toen:

 

Naar aanleiding van uw vraag over over het omruilen van een KPN / Topfield huurontvanger voor een huur insteekkaart kunnen wij u als volgt informeren:

 

De omruil kan in drie stappen plaatsvinden.

1. Uw zegt de huurtuner met een opzegtermijn van een maand op.

als dit afgehandeld is

2. besteld u een huur insteekkaart

3. als de huur insteekkaart is gekoppeld aan uw abonnement kan de korting voor de eerste huurtuner door ons weer worden toegepast.

 

 

Erg lastig allemaal. M'n Topfield huurontvanger is ook al eens defect geweest en toen vond er binnen 24 uur omruiling plaats aan de deur...waarom kan dat dan ook niet van Topfield naar insteekkaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je gemakkelijk doen als het moeilijk kan.

Typisch kpn.

Heb het al eerder gehad om isdn om te zetten naar pstn.

Dit in combinatie met adsl. Een drama.

 

ISDN naar analoog kost 75 euro. Zit je weken zonder ADSL.

Want ADSL moet eerst opgezegd worden en later weer aangevraagd.

 

Heb toen een nieuwe pstn aansluiting genomen (dus een tweede lijn). Kost slechts 49 euro.

Direct ook adsl aangevraagd op de nieuwe lijn. Kreeg een half jaar korting een nieuwe router etc. !!

En na aanleg de ISDN met ADSL opgezegd.

Had een paar week overlapping van twee lijnen.

 

Voor die tweede lijn is wel een monteur een dag aan het spitten geweest om de tweede lijn door te lassen naar mijn woning. En dat voor slechts 49 euro !!

 

Had men gewoon de ISDN omgezet op pstn met bestaande adsl was

het een stuk goedkoper geweest.

 

Kreeg wel een nieuw nummer. maar dat was zo erg nog niet.

 

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ??

 

Ik laat mij verrassen.

Anders ga ik na de primafoon winkel. Hier zijn ze niet zo loos. Dus met een vlotte babbel gaat het wel lukken...( hoop ik)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Na twee E mails en te zijn gebeld door de klantenservice van kpn Digitenne.

Heb ik binnen enkele dagen een insteekkaart gekregen per post en is mijn oude huur tuner opgehaald.

En als alles goed gaat blijf ik zelfde betalen en heb ook geen bijkomende kosten. (factuur even afwachten).

Oude huur contract moest worden opgezegd (is blijkbaar gekoppeld aan de CF kaart). En heb nu een huur insteekkaart weer met nieuwe kaart en met € 4,00 korting !!

Al met al is het perfect geregeld door de vriendelijke dame van Digitenne.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Klinknagel
Waarom zou je gemakkelijk doen als het moeilijk kan.
Typisch kpn.
Heb het al eerder gehad om isdn om te zetten naar pstn.
Dit in combinatie met adsl. Een drama.
ISDN naar analoog kost 75 euro. Zit je weken zonder ADSL.
Want ADSL moet eerst opgezegd worden en later weer aangevraagd.
Heb toen een nieuwe pstn aansluiting genomen (dus een tweede lijn). Kost slechts 49 euro.
Direct ook adsl aangevraagd op de nieuwe lijn. Kreeg een half jaar korting een nieuwe router etc. !!
En na aanleg de ISDN met ADSL opgezegd.
Had een paar week overlapping van twee lijnen.
Voor die tweede lijn is wel een monteur een dag aan het spitten geweest om de tweede lijn door te lassen naar mijn woning. En dat voor slechts 49 euro !!
Had men gewoon de ISDN omgezet op pstn met bestaande adsl was
het een stuk goedkoper geweest.
Kreeg wel een nieuw nummer. maar dat was zo erg nog niet.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ??
Ik laat mij verrassen.
Anders ga ik na de primafoon winkel. Hier zijn ze niet zo loos. Dus met een vlotte babbel gaat het wel lukken...( hoop ik)

Niet zo slim omdat zo te doen, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan zeg jezelf :D KPN maakt er geen reclame voor maar je kunt voor 24 euro naadloos omschakelen naar ISDN1. Dan ben je hetzelfde kwijt als analoog maar mer de grote voordelen van isdn en je kunt je isdn spullen blijven gebruiken. Je houd 2 nummers over ipv 3, voor de rest blijft alles hetzelfde. Maar ja het kwaad is bij jouw al geschied, ik heb toen en nu geen minuut zonder Telfort internet gezeten laugh
Ik heb net een gratis snelheids verhoging gekregen van 6 naar 8mbs en een sneller modem kreeg ik al eerder gratis van Telfort. cool


Heb nu een belbudget abo voor slechts 10 euro per maand. En bel nu via voip gratis naar alle vaste lijnen in ruim 48 landen. Heb nu twee nummers. Eentje van kpn (pstn) en eentje van de voip provider.
Wordt gebeld via de pstn kpn lijn. En bij netspanning uitval kan ik nog steeds bellen.
Wel iets duurder. Maar zit niet zonder !!

Hoezo moeilijk doen als het makkelijk en goedkoper kan !!
adsl 24 euro
pstn 10 euro
bel kosten 0,00 euro !!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zegt dus ook dat ie budgetphone heeft van KPN voor 10 euro per maand. Ik mis wel de abonnementskosten voor VOIP-bellen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roger Vdheijden
Origineel bericht van: Klinknagel
Hoezo moeilijk doen als het makkelijk en goedkoper kan !!
adsl 24 euro
pstn 10 euro
bel kosten 0,00 euro !!


Hier:
Online Snel Internet 20 MB/s á € 20,00 per maand
Budgetphone Pre-Paid vast-nummer á € 0,83 per maand (€ 10,00 per JAAR)
Uitbellen via Voipstunt... Belkosten dus te verwaarlozen. 120 freedays naar heel veel landen en daarna nog het beltegoed opbellen. In mijn gevat geen PSTN betrouwbaarheid, maar voor bovenstaande bedrag mis ik dat graag... Zo vaak valt de stroom in Nederland niet uit. :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Mijn VOIP kost eigenlijks niets. Namelijk heb ik 120 freedays als ik 10 euro betaal.

Deze tien euro is gelijk beltegoed voor GSM en service nummers zoals 0900 nummers.

Als het bedrag binnen 120 dagen op is kan ik opwaarderen en de vrijdagen die er nog zijn gaan mee naar de volgende periode.

Ook zo met de 120 dagen. Als ik na 120 dagen nog een bedrag heb staan gaat dit ook mee naar de nieuwe periode.

Dus eigenlijks kost mij VOIP €3,33 per maand en heb GEEN kosten voor de belminuten naar vaste lijnen !!

 

Gg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roger Vdheijden
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Citaat:
Zo vaak valt de stroom in Nederland niet uit.

Nee maar voip wel cry


Mijn combinatie FRITZ!Box Fon WLAN 7270 + Budgetphone VoIP is extreem betrouwbaar. Maargoed, PSTN zal altijd beter scoren...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...