MRTL Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Welke quad lnb's voor T55/vu+ duo ? Alps passen niet lees ik... Welke neem ik dan wel?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Iets specifieker, de Alps passen niet tussen de draagarmen van de reflector (in het midden dus).
Tonskidutch Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 perfect werkende inverto ciao Eleanor Blancmange
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 Waar je op moet letten is dat ze niet te hoog zijn, zoals de Alps. Andere oplossing is natuurlijk 'passend maken', zie hier
MRTL Geplaatst: 31 juli 2011 Auteur Geplaatst: 31 juli 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch perfect werkende inverto ciao Welk type lnb van inverto? de multiconnect ?
Tonskidutch Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 die dunne dildo lnb's bedoelde ik zeer zeker niet, die hebben een extreem hoog uitval percentage bij regen. die andere zijn echter perfect ciao Eleanor Blancmange
Gerard 76 Geplaatst: 31 juli 2011 Geplaatst: 31 juli 2011 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...ngle_L#comments Dat is mijn opstelling met Smart LNB's. Ze passen prima. Astra1 en 3 zitten wel tegen elkaar aan,maar dat kan totaal geen kwaad. Deze zijn ook nog es betaalbaarder dan de Alps.
MRTL Geplaatst: 31 juli 2011 Auteur Geplaatst: 31 juli 2011 Bedankt voor de reacties , het zijn inverto black premium's geworden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen