Ga naar inhoud

2e Aansluiting CD met Basispakket

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Satters,

Ik zit me suf te zoeken op de website van Canaldigitaal betreft de juiste mogelijkheden en kosten voor een 2e smartcard i.c.m. een (standaard) basispakket.

Ik lees hierover een paar tegenstrijdige infos of ik begrijp het gewoon niet helemaal.

1: Kan ik überhaupt een 2e smartcard aanvragen?

er wordt hier nl. wel een bedarag a 1,50 genoemd, maar er staat een sterretje achter wat betekend: Bij het Basis Smartpack (alleen televisie) is het niet mogelijk extra tv-toestellen aan te sluiten

Bij veelgestelde vragen in desbetreffende pakket staat: Kan ik ook tv op de slaapkamer ontvangen?

Met het Basis pakket kun je maximaal 3 televisies aansluiten. In het bestelproces geef je aan hoeveel aansluitingen je wilt.

Nu ja, ben ik een beetje verward..en vraag me ook af wat de uiteindelijke kosten zijn als je een 2e smartcard besteld.

Misschien iemand die me kan vertellen of ik dus een 2e smartcard kan registreren.

Geplaatst:
Origineel bericht van: karakter
en vraag me ook af wat de uiteindelijke kosten zijn als je een 2e smartcard besteld

Van wat ik er uit wijs kan worden is dat EUR 98,90 eenmalig, en EUR 1,50 per maand.

Misschien iemand die me kan vertellen of ik dus een 2e smartcard kan registreren

Op hun website staat in de webwinkel bij extra kaart + CI module:

Dit artikel kunt u alleen aanschaffen als u abonnee bent met een Basis-pakket (of een hoger zenderpakket).
Of wanneer u een tweede artikel aanschaft met hierop minimaal het Basis-pakket geactiveerd.

Dus dat zou moeten lukken.

Maar misschien is dit wel een goed alternatief voor je: --> KLIK <--

vGnp

post-40989-1318262229,3079_thumb.jpg

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Hi,

Bedankt voor de infos..

Ik heb een Clone+ gekocht maar werkt bij mij niet optimaal..

Vanwege die eenmalige kosten, zie ik niet in waar dat op gebaseerd is? op de module wellicht.

Als CD lid krijg je die nl. met korting.

Allemaal vaag een beetje want er staat overal iets beschrebven maar nergens het complete verhaal!

Geplaatst:

Ik weet niet of je er een extra module bij nodig hebt maar een tweede grijze kaart is zonder module bij vele webshops voor tussen de 35 en 40 euro te koop, toets in op Google: “extra smartcard canaldigitaal zonder module”.

CanalDigitaal verkoopt deze grijze kaartje alleen inclusief module maar als je al een tuner hebt die prima met een CanalDigitaal-kaartje om kan gaan, ben je dus flink wat goekoper uit. Registratiekosten heb je natuurlijk altijd.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:
Ik heb een Clone+ gekocht maar werkt bij mij niet optimaal..

Zou je niet eerst uitzoeken waarom die niet optimaal werkt? Scheelt je een hoop geld.
Geplaatst:

Ik heb de clone getest direkt naast de ontvangers... maar het beeld zat na korte tijd in de freeze stand..

ik neem aan dat de standplaats vrij direkt naast de ontvangers toch redelijk optimaal is??

Geplaatst:

wat zijn de reguliere registratiekosten?!

Geplaatst:

Ik heb laatst een 2e canal digitaal aangeschaft en geregistreed. Hierbij de uitleg van wat en hoe.

- een 2e kaart kan vanaf het basis HD pakket. Je krijgt dan op de 2e kaart de STPB zenders.

- de abonnementskosten van deze 2e kaart zijn 1,50 per maand.

- Je hebt een grijze canal digitaal kaart nodig.

- de kosten van deze kaart varieren - maar zijn ongeveer 40 euro.

- registreren van deze kaart kost (online) 9.95.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:
Ik heb de clone getest direkt naast de ontvangers... maar het beeld zat na korte tijd in de freeze stand..

Keurig volgens het boekje geinitialiseerd etc? Lijkt me wel beetje balen dat dat niet werkt dan, wat voor ontvanger heb je?
Geplaatst:

De SmartWi en de Clone+ zijn best wel gevoellig voor het type satellietontvanger. Dat is bijv. ook te lezen op de site van SmartWi.

Ik heb drie Inverto Scena 5m tuners en die werken feilloos met de SmartWi. Ik heb ook nog diverse andere merken tuners waaronder de ClarkeTech 5000HD. Die werkt soms meer dan een maand feilloos met de SmartWi en dan heb je ineens twee dagen dat de beelden regelmatig bevriezen. Volgens mij heeft dit dan alleen te maken met de uitgezonden codering en niets met de kaartdeler zelf.

Als mensen een kaartdeler willen aanschaffen, dan geef ik ze die altijd eerst een maand op proef mee om ze uit te testen of ze goed overweg kunnen met het gebruikte type tuner. Zo kopen ze nooit een kat in de zak.

Geplaatst:

Heb de clone i.c.m. een Samsung Plasma PS50C7700 tv.

En wil m inzetten met een Technistar technostar S1 ontvanger.. deze ontvanger word eigenlijk heel goed getest..

Ik heb inmiddels de ontvanger ook op een paar andere pleken geprobeerd.. maar hij freezed zo nu en dan.. en dat vind ik dan toch een beetje weinig voor mijn geld.. daarom ga ik dan toch maar voor een extra CD kaartje ..

Ik vind het echt jammer.. want van de clone+ had ik vrij hoge verwachtingen nadat ik de review las hier op sat4all.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Dat snap ik wel ja, helaas spelen er natuurlijk altijd factoren mee als: afstand, obstakels, storende zaken als dect telefoons etc.

Geplaatst:

Natuurlijk kunnen zaken als afstand, obstakel en dect telefoons een storende invloed hebben maar zelfs als je midden in de polder woont zonder obstakels en zonder vaste telefoonaansluiting en dus ook dect-telefoons en slechts enkele meters afstand tussen de zender en de ontvanger, kan het nog gebeuren dat de kaartdeler niet goed werkt met een bepaald type tuner. Zelfs als ik niet de inwendige kaartlezer van de ClarkeTech 5000HD gebruik maar een nieuwe CanalDigitaal CI-module, kan het nog steeds voorkomen dat die heel af en toe stilstaand beeld geeft met een kaartdeler. Vandaar dat ik al schreef, als iemand zo’n ding wil aanschaffen, laat ik hem het altijd eerst een maand uit proberen. Ik denk dat er niet veel verschil in prestatie is tussen beide merken kaartdelers.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:
Origineel bericht van: Satkijker
Ik denk dat er niet veel verschil in prestatie is tussen beide merken kaartdelers.

Die gedachte speelt hier ook, al kan ik het niet staven met ervaring.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Angeline
Ik heb laatst een 2e canal digitaal aangeschaft en geregistreed. Hierbij de uitleg van wat en hoe.

- registreren van deze kaart kost (online) 9.95.

Gelden de registratiekosten ook als je al klant bent bij CD.. ik heb kort telefonisch kontakt laten opnemen.. en via de helpdesk werd een bedrag van 29,-€ aaangegeven als registratiekosten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen