Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds kort heb ik het probleem, dat wanneer de DM8000 uit staat en ik wil iets gaan kijken via de satelliet en zet de DM8000 aan, dat er dan bij die betreffende zender staat No tuner data en blijft het beeld dus zwart. Ik ga vervolgens op zoek naar een zender die wel wordt doorgegeven en daarna kan ik dus wel naar de andere zenders die ik daarvoor niet zag. De programma's die ik had geprogrammeerd om op te nemen via satelliet worden dus ook niet opgenomen (tenzij de DM8000 aan staat). De DM8000 doet wel een poging, maar neemt uiteindelijk niets op.

Ik heb nu de programma's geprogrammeerd vanuit Ziggo en dat neemt hij wel op vanuit de Uitstand.

Groetjes,

Ria

DM8000

PhilipsTV 37PFL6606H

28/23/19/13 oost

Geplaatst:
Origineel bericht van: Riagom
Hoi Louie, Heb alles geupdate. Blijft hetzelfde....

Ook de image of is dat nog een oudere van b.v.b paar maand terug?Het kan zijn dat jou Satelliet.xml verouderd is dat niet alle zender goed worden ingelezen.Ik zeg niet dat het zo is maar ik heb het een keer gehad.
in de bijlage de satelliet.xml van vandaag en die plaats je in etc/tuxbox de oude overschrijven en kijk wat hij nu doet.Ik weet niet welke sattelieten jij hebt maar ik heb ze van 57 graden oost tot 55 graden west.Dus ruim voldoende voor hier.
Geplaatst:

Hoi Loui,

Dank voor je reactie.

Heb het bestand gedownload enz. Probleem was niet opgelost en met nader onderzoek bleek dat de F-connector van tunerkaart B niet goed vast zat.

Groetjes,

Ria

DM8000

PhilipsTV 37PFL6606H

28/23/19/13 oost

Geplaatst:
Origineel bericht van: Riagom
Hoi Loui,

Dank voor je reactie.
Heb het bestand gedownload enz. Probleem was niet opgelost en met nader onderzoek bleek dat de F-connector van tunerkaart B niet goed vast zat.

Ja dan ontvang je ook niks he!! Oke ook weer opgelost.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen