JVS1 Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Hallo, Ik overweeg m'n schotel te vervangen door een waarmee ik ook de engelse zenders kan ontvangen. Ze hebben alleen in Engeland een ander teletekst systeem. Ik kijk graag series met de engelse ondertitels (via teletekst), gaat dit voor de BBC en andere engelse FTA zenders werken? of moet je daar een "engelse" tv voor hebben ? Alvast bedankt voor antwoord. M.vr.gr. JVS1 Topfield 5510 PVR 160 GB Visiosat 60 cm Smart Titanium Quad LNB
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Net even snel voor je gekeken, omdat ik het zo snel niet wist. BBC en ITV zenden geen teletekst uit op de satelliet, tenminste zo lijkt het, het beeld blijft 'leeg'.
DeBeek Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 De meeste geven via teletekst pagina 888 ondertitels.. zie foto. of gewoon de ondertitel fukctie op je sat tuner gebruiken..
vGnp Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Net even snel voor je gekeken, omdat ik het zo snel niet wist. BBC en ITV zenden geen teletekst uit op de satelliet, tenminste zo lijkt het, het beeld blijft 'leeg'. Het is net andersom. Het enige dat nog via teletekst loopt zijn de ondertitels.Edit: Zelfs reclame wordt ondertiteld op sommige zenders... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Origineel bericht van: vGnp Het is net andersom. Het enige dat nog via teletekst loopt zijn de ondertitels. Ah zie je wel... Ik had alleen even snel TT opgestart, dus pagina 100 die niet werd gevonden.
JVS1 Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2011 Bedankt voor de info, dit was precies de informatie die ik nodig had. M.vr.gr. JVS1 Topfield 5510 PVR 160 GB Visiosat 60 cm Smart Titanium Quad LNB
guppje29 Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 BBC en ITV hebben DVB sub helaas met zwarte balk erachter en TXT sub. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Als je ondertiteling wilt, dan moet je dat op de koop toenemen.
guppje29 Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 hoeft niet. sommige ontvangers geven de TXT sub weer en daar kan je de achtergrond uitzetten en de outline instellen. Op een dreambox met Pli kan dat tegenwoordig ook. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen