Ga naar inhoud


Pakket uitbreiden, Entertainment of Top


Gast Fretsat

Aanbevolen berichten

Heb nu Basispakket, HD-pakket en Film1HD en wil upgraden naar een ander pakket.

 

Als ik het Entertainment pakket neem betaal ik 24,95, plus Film1 HD 14,95 plus HD-pakket 5 euro. Totaal: 44,90

 

Als ik het Top pakket neem betaal ik 42,50 plus 5 euro voor het HD Pakket. Totaal: 47,50.

 

Als ik naar de verschillen in zender kijk zie ik alleen Sport1 Tennis als extra zender bij het Top pakket. Die ene zender zou dus 2,60 euro kosten.

 

Is mijn aanname juist of zie ik iets over het hoofd?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is helemaal juist... Een bovendien als er echt iets belangrijks is op dat tennis kanaal dan kun je dat in HD bekijken via Sport1LiveHD. (eigenlijk een van de meest scheve dingen die Sport1/CDS samen bedacht hebben).

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info. Dan denk ik dat ik kies voor het Entertainment pakket.

 

Vroeger een jaar of 10 het Top pakket gehad. Daarna het basispakket voor een jaar of wat. Toen Film1 er bij genomen en HD. En nu zijn we dan weer zo'n beetje waar we indertijd waren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gistermiddag aangevraagd en direct een mail ontvangen van CD dat het geregeld is. Maar er is helemaal niets geregeld, ik zit nog steeds op het basispakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: Fretsat
Ik denk het ook. Ik heb er via de website maar even een mailtje aan gewaagd, kijken of dat iets in gang zet.


of je vraagt even een her activatie aan via hun website..


Had ik (gisteren) al gedaan, maar als ik een heractivatie aanvraag dan wordt er aangegeven dat dit wegens administratieve en/of technische redenen niet mogelijk is.

Net nog eens een heractivatie aangevraagd. Nu werd deze wel afgehandeld. Maar aangezien er bij mijn abonnementsgegevens nog steeds BasisHD pakket staat zal die heractivatie niet veel uitmaken vrees ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...