Ga naar inhoud


Pakket uitbreiden, Entertainment of Top


Gast Fretsat

Aanbevolen berichten

Wat zou daar dan nog voor handwerk bij komen kijken? Volgens mij is dit volledig geautomatiseerd. Toen ik Film1 er bij nam was dit binnen een minuut geregeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik krijg een paar minuten geleden, tegelijkertijd, twee emails van CD binnen over mijn pakket uitbreiding:

 

nr 1: "CanalDigitaal zenderpakket uitbreiding verwerkt"

 

nr 2: "CanalDigitaal abonnementsaanvraag afgewezen"

 

Aaaargh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de aanvraag nogmaals gedaan en nu had ik direct een mail met "CanalDigitaal zenderpakket uitbreiding verwerkt" en na 10 seconden al beeld op het nieuwe pakket!

 

Ik hou het op een softwarefout (wellicht omdat ik gelijktijdig met het toevoegen van het Entertainment pakket de erotiek optie had uitgezet). De tweede keer heb ik dat niet gedaan en was het resultaat dus zoals hierboven beschreven.

 

Er komen in ieder geval geen mensenhanden aan te pas bij een dergelijke pakketwijziging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: Fretsat
Ja maar dat is het niet. Via Mijn CanalDIgitaal zie ik dat het abonnement ook nog op BasisHD pakket staat.


En dat blijft ook zo tot de eerst volgende betaling.


Wat je zegt is niet juist. Direct na de wijziging is de abonnementsinformatie reeds op Mijn CanalDigitaal bijgewerkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fretsat
Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: Fretsat
Ja maar dat is het niet. Via Mijn CanalDIgitaal zie ik dat het abonnement ook nog op BasisHD pakket staat.


En dat blijft ook zo tot de eerst volgende betaling.


Wat je zegt is niet juist. Direct na de wijziging is de abonnementsinformatie reeds op Mijn CanalDigitaal bijgewerkt.


Hier

En Hier

Zeg je zelf dat het niet veranderd is..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet wel alles lezen:

Citaat:
Heb de aanvraag nogmaals gedaan en nu had ik direct een mail met "CanalDigitaal zenderpakket uitbreiding verwerkt" en na 10 seconden al beeld op het nieuwe pakket!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...