Gast Fretsat Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Wat zou daar dan nog voor handwerk bij komen kijken? Volgens mij is dit volledig geautomatiseerd. Toen ik Film1 er bij nam was dit binnen een minuut geregeld.
Gerrit1967 Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 klopt maar je moet het wel invoeren in het systeem
Johan45 Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Mensen werk kan ook automatisch uitgevoerd worden. Maar dan heet het sleur of routine werk. Vult u rustig aan !!!
Gast Fretsat Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Ik krijg een paar minuten geleden, tegelijkertijd, twee emails van CD binnen over mijn pakket uitbreiding: nr 1: "CanalDigitaal zenderpakket uitbreiding verwerkt" nr 2: "CanalDigitaal abonnementsaanvraag afgewezen" Aaaargh!
Johan45 Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Erg he. Ik hou het op vakantie werkers met weinig ervaring met het systeem. Vult u rustig aan !!!
Gast Fretsat Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Heb de aanvraag nogmaals gedaan en nu had ik direct een mail met "CanalDigitaal zenderpakket uitbreiding verwerkt" en na 10 seconden al beeld op het nieuwe pakket! Ik hou het op een softwarefout (wellicht omdat ik gelijktijdig met het toevoegen van het Entertainment pakket de erotiek optie had uitgezet). De tweede keer heb ik dat niet gedaan en was het resultaat dus zoals hierboven beschreven. Er komen in ieder geval geen mensenhanden aan te pas bij een dergelijke pakketwijziging.
Gast Fretsat Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Origineel bericht van: DeBeek Origineel bericht van: Fretsat Ja maar dat is het niet. Via Mijn CanalDIgitaal zie ik dat het abonnement ook nog op BasisHD pakket staat. En dat blijft ook zo tot de eerst volgende betaling. Wat je zegt is niet juist. Direct na de wijziging is de abonnementsinformatie reeds op Mijn CanalDigitaal bijgewerkt.
DeBeek Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Origineel bericht van: Fretsat Origineel bericht van: DeBeek Origineel bericht van: Fretsat Ja maar dat is het niet. Via Mijn CanalDIgitaal zie ik dat het abonnement ook nog op BasisHD pakket staat. En dat blijft ook zo tot de eerst volgende betaling. Wat je zegt is niet juist. Direct na de wijziging is de abonnementsinformatie reeds op Mijn CanalDigitaal bijgewerkt. Hier En Hier Zeg je zelf dat het niet veranderd is..
Gast Fretsat Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Je moet wel alles lezen: Citaat: Heb de aanvraag nogmaals gedaan en nu had ik direct een mail met "CanalDigitaal zenderpakket uitbreiding verwerkt" en na 10 seconden al beeld op het nieuwe pakket!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen