Loui (K) Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Ik wil graag een ipk installatie bestand maken van enkele mappen in mijn box.Hoe doe ik dat? ik ben niet zo bekend met linux.
Littlesat Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 FYI: http://www.pli-images.org/modules/wiki/index.php?wakka=E2PluginsCreate Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Loui (K) Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2011 Als ik het goed begrijp is het niet onder Windows7 te maken,want daar werk ik mee.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Dat is heel aannemelijk, het is nl. niet logisch om Linux packages onder Windows te bouwen.
Loui (K) Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2011 Ja begrijp ik wel maar ik wilde eigenlijk mijn aangepaste Magic-EHD skin inpakken in ipk bestand en eventuweel voor andere sathobbyisten toegankelijk maken.hier als skin.rar toegevoegd
dagg Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Als ik het goed begrijp is het niet onder Windows7 te maken,want daar werk ik mee. jawel, halverwege 'Create E2 Plugins / OPKG (IPKG) Packages with Multi OS computer and Enigma2 tuner.' ?? Of zie ik dat nou verkeerd .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Als je dat wilt, dan zul je Linux moeten gaan draaien. Dat kan natuurlijk eenvoudig op een virtual machine.
Loui (K) Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2011 Ik heb nog ergens een opstartbare CD liggen waar linux opstaat,dus die je niet hoeft te installeren maar direct van cd/dvd draait.Zou dat ook gaan?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Dat kan natuurlijk ook, mits de benodigde packages er ook op staan.
Loui (K) Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2011 Ik weet nogwel dat de mappen die ik op mijn D:\ schijf heb staan gewoon herkend werden door linux dus dat zou moeten lukken.Knoppix hete het geloof ik ik moet de cd even opzoeken.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Ja, die ken ik wel... Maar of de benodigde packages erin zitten, dat weet ik niet. Gewoon ff proberen dus.
Littlesat Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Je hoeft er geen linux PC voor te hebben.... het gaat gewoon met je dreambox. In de feeds van PLi zit die 1.2 opkg utile dingese er gewoon in en die kun je dan met "opkg install enigma2-plugin-extensions-opkg-tools" installeren... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
dagg Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Bedankt Littlesat! Heb net ff een ipk mipseltje gemaakt voor installeren cccam op gemini 2&3 boxen (iemand in een andere thread wil dat). Heel simpel te doen, maar -misschien overbodig te melden- let wel ff op de rechten die je aan de bestanden toekent. mooimooi .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Kijk eens in deze topic, daar staat ook een beknopte uitleg in een docje http://www.pli-images.org/forum/viewthre...908#post_193908
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen