Ga naar inhoud

Hoe maak ik van een bestaande map een ipk bestand

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Dat is heel aannemelijk, het is nl. niet logisch om Linux packages onder Windows te bouwen.

Geplaatst:

Ja begrijp ik wel maar ik wilde eigenlijk mijn aangepaste Magic-EHD skin inpakken in ipk bestand en eventuweel voor andere sathobbyisten toegankelijk maken.hier als skin.rar toegevoegd

Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)
Als ik het goed begrijp is het niet onder Windows7 te maken,want daar werk ik mee.

jawel, halverwege 'Create E2 Plugins / OPKG (IPKG) Packages with Multi OS computer and Enigma2 tuner.' ?? Of zie ik dat nou verkeerd :P

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Als je dat wilt, dan zul je Linux moeten gaan draaien. Dat kan natuurlijk eenvoudig op een virtual machine.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Dat kan natuurlijk ook, mits de benodigde packages er ook op staan.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Ja, die ken ik wel... Maar of de benodigde packages erin zitten, dat weet ik niet. Gewoon ff proberen dus.

Geplaatst:

Je hoeft er geen linux PC voor te hebben.... het gaat gewoon met je dreambox. In de feeds van PLi zit die 1.2 opkg utile dingese er gewoon in en die kun je dan met "opkg install enigma2-plugin-extensions-opkg-tools" installeren...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Bedankt Littlesat! smile

Heb net ff een ipk mipseltje gemaakt voor installeren cccam op gemini 2&3 boxen (iemand in een andere thread wil dat). Heel simpel te doen, maar -misschien overbodig te melden- let wel ff op de rechten die je aan de bestanden toekent. mooimooi

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen