Ga naar inhoud


Eweka newsserver account sharen toegestaan??


Gast Merkedesch

Aanbevolen berichten

Gast Merkedesch

Goedendag,

 

Ik heb tot morgen nog XSNews helaas mag ik met het huidige abonnement niet delen...alle abbo's onder de pro mogen wel gedeeld worden.

 

Aangezien ik nog wel eens bij mijn vriendin verblijf wil ik toch wel optimaal kunnen inloggen.

 

Ik zelf heb een InternetMax abbo 40Mbit bij mijn vriendin heb ik een 100Mbit lijn.

 

Nu wilde ik Eweka proberen maar is account sharen hier toegestaan??

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Merkedesch
Origineel bericht van: johnwillem
Ik doe het nog steeds, met zijn drieen.
gisteren ging het nog.

Gr john


Dus ik kan hier uit opmaken dat ik met Eweka kan account sharen??

Niet met collega's / vrienden gewoon ikzelf op 2 adressen maar nooit gelijktijdig aan het downloaden.

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: guykers
Je moet alleen zorgen dat je nooit meer dan 8 tegelijk aan hebt

Dat kan wel, maar dan zullen er een paar werking weigeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Hitnews en ook daar kun je account sharen plus dat je veel meer lijnen krijgt. Maak je echter gebruik van spotnet of spotlite dan is het aan te raden om je headers met een andere server te laden bijvoorbeeld de server van je eigen provider.

Ik heb een paar maanden een 120Mbit lijn gehad van Ziggo en daarbij een 50Mbit abo van Hitnews maar de downloadsnelheid lag veel hoger dan 50Mbit niet slecht dus.

 

Hitnews

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Maak je echter gebruik van spotnet of spotlite dan is het aan te raden om je headers met een andere server te laden bijvoorbeeld de server van je eigen provider.

Dat heb ik geprobeerd, maar dat ging niet.
Ik kon diverse headers vinden in Spotnet, maar downloaden met grabit ging vervolgens niet.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grabit werkt hier anders prima met Hitnews. Ik gebruik overigens Spotlite (omdat ik deze gemakkelijker vind) en dan de link van het gewenste bestand kopieëren-plakken in binsearch en vervolgens nzb aanmaken deze opent zich prima in Grabit. Waarom ik ook vaak gebruik maak van Hitnews is dat ze vaak scherpe acties hebben zo heb ik nu een abo voor een half jaar voor maar 18,50.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik in spotnet de newsserver van mijn ISP opgeef en in grabit de eweke server, dan kan grabit soms dingen niet vinden die spotnet wel vindt.

Stel ik in spotnet en in grabit beiden de eweka server in, dan hou ik in grabit minder connecties over omdat spotnet er 3 in gebruik houdt.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...