Ga naar inhoud


Eweka newsserver account sharen toegestaan??


Gast Merkedesch

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Wat is het voordeel dan van spotlite?

 

Daar moet je links gaan kopiëren en plakken in externe sites, terwijl je in spotnet gewoon direct de NZB kunt downloaden.

 

Ze maken beide gebruik van exact dezelfde database, dus ik zie het voordeel niet.

 

Als ik ga zoeken met spotnet zet ik sabnzbd+ eventjes uit en daarna weer aan omdat het dan sneller gaat, dan heb je ook geen probleem met je draadjes.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Harley
Spotlite zit gewoon een knoppie hier hoor, tenminste de mac versie.


Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? want standaard zit die er niet in.
Ik draai 1.0.5 voor mac

Edit: gevonden!!

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Fatfreddy
Ik gebruik Hitnews en ook daar kun je account sharen plus dat je veel meer lijnen krijgt. Maak je echter gebruik van spotnet of spotlite dan is het aan te raden om je headers met een andere server te laden bijvoorbeeld de server van je eigen provider.
Ik heb een paar maanden een 120Mbit lijn gehad van Ziggo en daarbij een 50Mbit abo van Hitnews maar de downloadsnelheid lag veel hoger dan 50Mbit niet slecht dus.

Hitnews


Ik heb tijdelijk Eweka...ik deel max 4 lijnen per adres....helaas komt mijn 40Mbit lijn niet boven de 30Mbit en verder is de 100Mbit lijn ook niet boven de 30Mbit te krijgen???Beide lijnen zijn nooit gelijktijdig aan het downen

Ik weet dat ze "tot" wel 50Mbit bieden...

Is er een foefje voor om toch het maximale uit die lijnen te halen??

Anders volgende maand toch maar eens Hitnews proberen..

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ssl aanstaan?

Dit scheelde bij mij nogal wat snelheid.

 

Ik heb jarenlang eweka gehad, maar bij overstap naar glasvezel 100/100 up/down kon ik via eweka niet de volle snelheid halen

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal met Giganews 13.5 MB/s met een 120 Mbit lijn. (helaas nog niet thuis frown ) dus als je snelheid wilt.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...