Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Gebruik blauwe knop onderaan kanalenlijst


Gast ed59

Aanbevolen berichten

In de kanalenlijst(tabblad Alles) staat onderaan o.a. een blauwe knop. Rechts ervan wordt A/B/All vermeld. Wat is de bedoeling? Als ik de blauwe knop op dat ogenblik gebruik moet ik mijn box opnieuw opstarten? Iemand ervaring? De andere knoppen om alfabetisch en volgens frequentie te sorteren werken wel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, juist denk ik ook, maar ik krijg een system problem als ik op de blauwe knop induw. Ik kan alleen de kanalenlijst A tuner bekijken en daar staan ook de kanalen van de B-tuner in. Een en ander is me toch niet duidelijk. Logisch gezien zou men toch met separated tuners 3 lijsten moeten hebben: A,B en All.

Ik wil niet te snel conclisies trekken maar ik denk dat er nog veel werk is aan de software. Misschien wordt dat met Neutrino opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is inderdaad nogal wat mis met de standaard software, maar je went eraan. In dit geval werkt het echter naar mijn mening goed.

 

Beide tuners moeten aangesloten zijn via een eigen kabel naar de schotel met de tunerinstelling "separated". Daarna(mijn ervaring) bij deze instelling iedere tuner afzonderlijk laten scannen. Hierna zijn zowel de A als de B lijst of beide te kiezen met de blauwe knop. Bij de "twin" instelling is dit niet mogelijk, omdat dan de A en de B tuner(als "backup" worden gebruikt om onafhankelijk van elkaar te kunnen kijken en opnemen.

Dit werkt prima.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

U hebt volkomen gelijk. Om verschillende kanalenlijsten te maken, moet je de AZbox beide tuners laten scannen. Voor de A tuner had ik een externe lijst gebruikt en dan de B tuner laten scannen en dat is een verkeerde werkwijze. Dan staan de kanalen in één lijst.

Nu kan ik switchen met de blauwe knop tussen de A, B of A/B (Alles).

Bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...