sat_viewer Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Kan de zilverkleurige ab waar normaal gezien 4 digits ingevoerd moeten worden ook automatisch zoeken naar een tv? Heb namelijk een Stein lcd tv model A32TC die ik graag met dezelfde ab zou willen bedienen. Merk staat niet in de DM lijst. sat_viewer
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Volgens mij niet. Je moet de code echt weten en invoeren.
vGnp Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Origineel bericht van: sat_viewer Merk staat niet in de DM lijst Brimax, Akai? --> KLIK <-- (Eigen linkje naar een posting van jou) vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
sat_viewer Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2011 idd stein = brimax maar staat niet in de lijst, zal mss akai eens uitproberen. Als ondertussen iemand de code moest hebben waar Stein mee werkt, altijd welkom sat_viewer
redneck eyeball Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Volgens mij niet. Je moet de code echt weten en invoeren. Dat klopt niet, je kan de AB gewoon laten zoeken. - TV knop drukken. - Shift indrukken totdat rode TV led 2x knippert, dan 991 intoetsen, TV led knippert 2x, TV aanzetten, Dream AB op de TV richten. - Dan afwisselend de Power knop (met het rode rondje) en de TV knop indrukken. - De AB loopt dan door zijn hele databank. - Als de TV uitgaat heb je een werkende code. - Code dan bevestigen door op de setup knop te drukken, de TV led knippert 2x. Zo heb ik het hier ook gevonden voor een oud no-name toestel.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Kijk, da's nou waardevolle info, super.
sat_viewer Geplaatst: 1 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2011 @redneck eyeball "- Shift indrukken totdat rode TV led 2x knippert, dan 991 intoetsen, TV led knippert 2x, TV aanzetten, Dream AB op de TV richten." klopt ! voor een zwarte ab met 3 digit input (991), maar bij de zilverkleurige met 4 digit input lukt dit niet. sat_viewer
redneck eyeball Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Ben je zeker dat dit niet werkt met de oude AB's ? Deze info is uit 2006, volgens mij waren die AB's met drie codes er toen nog niet.
sat_viewer Geplaatst: 3 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2011 Oplossing is uit de bus gekomen: Gisteren een 10 in 1 ab aangeschaft van medion bij ... voor 10 euro. Heb manueel moeten zoeken ( daar de merken stein of birmax ook niet in de lijst staan ), maar het is gelukt - code 1480 ! Met deze ab werk zowel de tv als de dreambox ( code 0658 ) perfect. Toch aan alle bedankt voor de reply's. sat_viewer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen