SnijdeA Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Origineel bericht van: Matchless Citaat: 2500 kilometer foto-safari met nagenoeg 540 foto's weg in het Noorse data walhalla. Daarom zeg ik ook. Beter 10 kleine kaartjes dan 1 grote. Dan is het verlies een stuk minder. Maar ik ben nog niet overtuigt van het nut van die tank. Gewoon nog een extra kopie, da's alles. Dan is het verlies nog minder. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Rocketscientist Geplaatst: 3 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2011 Ik ben inmiddels aan het nadenken geweest en misschien is een eenvoudig netbookje ook een idee. Windows er af slopen en msdos 3.1 installeren. Daarmee kan ik ook niet in de verleiding komen om te computeren tijdens vakantie. vervolgens Copy d:\*.* c:\*.* ( voor de kenners ) Bedankt voor het meedenken. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
SnijdeA Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Origineel bericht van: Rocketscientist Ik ben inmiddels aan het nadenken geweest en misschien is een eenvoudig netbookje ook een idee. Windows er af slopen en msdos 3.1 installeren. Daarmee kan ik ook niet in de verleiding komen om te computeren tijdens vakantie. vervolgens Copy d:\*.* c:\*.* ( voor de kenners ) Bedankt voor het meedenken. Ik wens je veel succes met het aansturen van je geheugenkaartje vanuit Dos. Overigens is het "Copy d:\*.* c:\" Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 neen dat lukt, zoals SnijdeA al suggereerde niet echt. dan is zo'n netbook met linux OS veel beter. want in kernel meestal al alles mee verpakt dat je nodig hebt (aptosid distributie) modern en laad op wens / noodzaak extra modules dus heel klein en "slim" engels voor mager. ciao Pabadam Yonderboi
SnijdeA Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Bespaar je dan de moeite en laat Windows er op staan. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 daar lopen onze meningen uiteen windows kan standaard ? wat met de hardware en periferie linux os kan standaard meer dan windows! ciao Pabadam Yonderboi
SnijdeA Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch daar lopen onze meningen uiteen windows kan standaard ? wat met de hardware en periferie linux os kan standaard meer dan windows! ciao Ik had het alleen over "bespaar je de moeite". Door Linux te installeren zal het wel werken, maar je kan net zo goed Windows laten staan, omdat dat er al op staat. Of denk jij dat het kopieren van je foto's vanaf een memory card met Linux vele malen beter gaat ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 ik dacht aan Citaat: een eenvoudig netbookje dus weinig ruimte dan een afgeslankt maar potent OS zo las ik de regels en ertussen. ciao Pabadam Yonderboi
Moderator Matchless Geplaatst: 5 augustus 2011 Moderator Geplaatst: 5 augustus 2011 Netbookje van mij heeft ruimte zat Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen